سوله آکام فلز

میرزایی: شک نکنید پنالتی روی من به درستی اعلام شد/ خدا همیشه هوای مرا داشته است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا میرزایی پس از پیروزی استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: از هواداران تشکر می‌کنم که تا دقیقه آخر تیم را تشویق کردند و همین هم انگیزه‌ای شد و توانستیم بازی را ببریم.

وی در ادامه با اشاره به خوشحالی مهدی قایدی و سعید مهری پس از گل دوم استقلال تصریح کرد: وقتی من گل اول را زدم و بعد پنالتی را گرفتم، دیدم قایدی و مهری اشک می‌ریزند، به خاطر تیم و اینکه در کورس بماند. اینکه چقدر دل‌شان با تیم بود برای من خیلی ارزشمند است. باورتان نمی‌شود چه حسی داشتم. واقعاً دم انسانیت‌شان گرم.

گلزن استقلال در بازی امروز درباره صحبت‌های رد و بدل شده بین او و ساپینتو در بین دو نیمه یادآور شد: او به من گفت که داخل زمین می‌روی و همانطور که در تمرین کار کردی و تاکتیکی را که مدنظر داریم خیلی با آرامش در زمین پیاده می‌کنی. خدا را صد هزار مرتبه شکر که همیشه هوای من را داشته است و این بار هم این اتفاق افتاد.

میزرایی در پاسخ به این پرسش که آیا پنالتی اعلام شده روی او درست بوده است، خاطر نشان کرد: اصلاً شک نکنید. من ارادت خاصی به قلعه‌نویی دارم و خیلی دوستش دارم، اما بازیکن گل‌گهر اول با آرنج به صورتم زد و بعد پشت زانو و مچ پایم را. عکسش موجود است. من یک لحظه فکر کردم داور می‌خواهد پنالتی را برگرداند. در بازی با فولاد هم همین اتفاق افتاد و داور می‌خواست پنالتی بگیرد، اما با کمک‌هایش صحبت کرد و نظرش را برگرداند. هفته قبل هم روی قایدی خطا شد. واقعاً به شجاعت داور تبریک می‌گویم.

رضا میرزایی درباره حضورش در زمین و درخششی که در بازی امروز داشت، گفت: تلاش تمام بچه‌ها بود. واقعاً چقدر بچه‌های خوبی داریم و امروز همدلی را نشان دادند و بعد از اینکه بازی بردیم همه اشک شوق می‌ریختند. استقلال تیم بزرگی است و هر وقت به زمین می‌آیید باید بهترین باشید.

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

۶ بازی و ۶ فینال مانده است-پیام امروز

آرش رضاوند پس از پیروزی استقلال مقابل شمس آذر اظهار داشت: بازی قشنگ و پرگلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *