سوله آکام فلز

ناظمی: نامه انصراف ذوب آهن را دریافت نکرده‌ایم/ صحبت رئیس هیئت یزد توهین به بانوان نبود

گلاره ناظمی با بیان این مطلب به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: متاسفانه از ۱۶ تیم لیگ برتری آقایان سه تیم در لیگ بانوان حضور دارند که ذوب آهن هم سوادی جدایی از لیگ برتر را دارد.

وی افزود: هنوز نامه‌ای مبنی بر انصراف از این تیم نداشته‌ایم و با توجه به صحبتی که در مجمع انتخاباتی فدراسیون با مدیرعامل این تیم داشتم نظر مثبتی برای ادامه تیم داری در بانوان دارد.

مسئول کمیته مسابقات بانوان سازمان لیگ فوتبال خاطرنشان کرد: سعی کردم تا آنجائیکه می‌توانم متقاعدشان کنم. درست است مشکلات مالی دامنگیر باشگاه‌ها می‌شود اما همیشه اولین گزینه حذف در مشکلات مالی بانوان هستند. با همه این شرایط مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نظر مثبتی برای ادامه فعالیت در فوتبال بانوان داشتند و امیدوارم این تیم را با همه مشکلات‌شان داشته باشیم. درعین حال سایر تیم‌ها هم باید در بخش بانوان نگاه حمایتی به ورزش بانوان داشته باشند.

ناظمی همچنین درخصوص سرمایه گذاری تیم‌های سرخابی در لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار داشت: تا الان هیچ تماسی از تیم‌های سرخابی نداشتم البته حضور این دو تیم منوط به حضور در رده‌های دیگر شرکت کنند، چون در لیگ برتر که شرایط دادن امتیازی را نداریم، اما امیدوارم این تیم ها در لیگ بانوان هم سرمایه گذاری کنند.

وی همچنین با تاکید بر این موضوع که الزامی در حضور این تیم‌ها در لیگ برتر فوتبال بانوان نبوده است، تصریح کرد: من فکر می‌کنم وجود استقلال پرسپولیس و تیم‌های دیگر لیگ برتری در فوتبال بانوان به دلیل داشتن ساختار حرفه‌ای همیشه به صورت توصیه بوده است نه اجبار و الزام. اما به این موضوع باید نگاه جدی تری باشد که اگر تیمی در لیگ برتر بانوان سرمایه‌گذاری کند شاید تیم های بیشتری ترغیب شوند.

مسئول کمیته مسابقات بانوان سازمان لیگ فوتبال در عین حال اضافه کرد: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به خاطر پرهوادار بودنشان می توانند شرایط خیلی جذابتری را داشته و شهرآورد جذابی را در فوتبال بانوان بوجود آورند و انگیزه بیشتری را ایجاد کنند. ما هم خوشحال می‌شویم که از لیگ دسته دو و سایر لیگ‌ها تیم های استقلال و پرسپولیس پیش قدم شوند امتیاز بگیرند تا حتی زودتر در لیگ برتر حضور داشته باشند.

وی با اشاره به حضور تنها سه تیم لیگ برتر آقایان در بخش بانوان خاطرنشان کرد: سپاهان اصفهان، ذوب آهن اصفهان و ملوان بندرانزلی که از لیگ دسته یک بالا آمدند، تیم‌های لیگ برتری ما هستند که نسبت به ۱۶ تیم لیگ برتری تمایل داشتند در لیگ برتر فوتبال بانوان سرمایه گذاری کنند، اما ۱۳ تیم دیگر لیگ برتر هیچ تمایلی برای حضور در لیگ برتر بانوان ندارند که امیدوارم ترغیب شده و هر کدام سهمی را در فوتبال بانوان داشته باشند.

ناظمی از تیم‌های دیگر هم درخواست کرد در لیگ بانوان سرمایه گذاری کنند و افزود: تیم‌های دیگر خواهش می‌کنم در تمام رده‌های لیگ باشگاهی فوتبال بانوان از جمله فوتبال ساحلی سرمایه گذاری کنند چون به توسعه فوتبال بانوان کمک می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان از اواخر شهریورماه گفت: از آنجایی که مسابقات لیگ برتر فوتبال از ۲۲ مهرماه آغاز می شود ما برای اواخر شهریورماه قرعه کشی را انجام خواهیم داد امسال هم مسابقات را با حضور ۱۲ تیم برگزار می کنیم.

مسئول کمیته مسابقات بانوان سازمان لیگ فوتبال درخصوص حواشی اخیر فوتبال یزد و صحبت‌های رئیس هیئت فوتبال یزد درخصوص تمرین بانوان روی چمن اظهار داشت: با آقای تفکری رئیس هیئت فوتبال یزد دراین خصوص صحبت کردم که معتقد است منظور من آنچه منعکس شده، نبوده است. منظور من از اینکه خانم‌ها زمین را خراب می‌کنند، این بوده است که آنها در یک قسمت خاصی از زمین که سایه است تجمع می‌کنند. منظور من این نبوده که خانم‌ها بلد نیستند فوتبال بازی کنند یا بلد نیستند بدوند. به هر حال قصد ایشان توهین به بانوان نبوده است.

وی در ادامه ورود یزد به سرمایه گذاری در فوتبال بانوان را اتفاق خوبی دانست و تصریح کرد: ما برای نخستین بار در یزد فوتبال بانوان را داشتیم که در لیگ دسته یک رقابت کردند و اتفاق خوبی است و هدف کمک کردن است و شروع خوبی برای سرمایه گذاری در فوتبال بانوان است.

ناظمی به اهمیت هیئت‌های استانی در توسعه و حمایت بیشتر در فوتبال بانوان تاکید کرد و ادامه داد: هیئت‌های استانی متولیان فوتبال هستند که البته برخی استان‌ها خیلی خوب کار می‌کنند. شاید برگزاری جلسه نواب رئیس هیئت‌های استانی الزامی است درحالیکه متاسفانه چندین سال است جلسه نواب رئیس هیئت‌های استانی برگزار نشده است تا گزارشی از عملکردشان داشته باشیم. فکر می‌کنم باید توجه بیشتری در این خصوص شود و هماهنگی و همکاری و تعامل بیشتری از سوی هیئت ها با فدراسیون و سازمان لیگ در برگزاری مسابقات داشته باشند تا  فوتبال ما به ده استان ختم نشود.

 

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است-پیام امروز

امیر رضا واعظ آشتیانی مدیرعامل اسبق  باشگاه استقلال درباره اینکه مزایده رسمی انتقال مالکیت سرخابی‌ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *