سوله آکام فلز

ناگفته‌های «لاوروف» از عقب‌نشینی فرانسه از اعزام نیرو به اوکراین


به گزارش خبرآنلاین، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه امروز یکشنبه در سخنانی در واکنش به موضع گیری پاریس در خصوص اعزام نیرو به کی یف اعلام کرد: همکاران فرانسوی ناگهان شروع به گفتن این موضوع کردند که هیچ مربی فرانسوی در اوکراین وجود ندارد؛ این درست نیست و آنها خود این را می دانند.

وزیر امور خارجه روسیه در این خصوص ادامه داد: سیگنال پوتین (رئیس جمهور روسیه) درباره ارسال احتمالی تسلیحات روسیه به سایر مناطق جهان در غرب شنیده و درک شده است.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری ریانوستی، موضع گیری امروز سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه پس از آن روی داد که رادیو «آرتی‌ال» چندی پیش به نقل از خبرنگار خود که تمرین‌ها و رزمایش‌های این یگان را در کشور استونی مشاهده کرد؛ اعلام کرد نیروهای مسلح فرانسه به منظور پشتیبانی عملیات‌های احتمالی ارتش اوکراین، در حال آماده‌سازی یگان جدید تجسسی است.

سرگروهبان «کوئنتین» از اعضای این یگان تجسسی در گفتگو با این رادیو گفت: ما نفوذ خواهیم کرد. سعی می کنیم به مواضع دشمن نزدیک شویم و حتی آنها را دور بزنیم. سپس دو راه حل برای شناسایی خواهیم داشت. می توانیم از پهپاد استفاده کنیم یا می توانیم از چشمانمان، روش قدیمی بسیار خوب، استفاده کنیم.

از سوی دیگر، «دیمیتری مدودف»، معاون رئیس شورای امنیت روسیه هم پس از افشای این موضوع تاکید کرد که این کشور می‌تواند دشمنان آمریکا را به سلاح‌های مختلف مجهز کند همان کاری که آمریکا با اوکراین انجام داد. وی در واکنش به سخنان ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در این خصوص گفت: اجازه دهید آمریکا و همپیمانانش از سلاح‌های روسی در دست طرف‌های سوم تأثیر مستقیم ببرند. این مسأله ممکن است برای هر کسی که آمریکا آن را دشمن خود می‌داند صرف نظر از تفکرات سیاسی، اتفاق بیافتد. اگر آمریکا دشمن آنها است پس آنها دوستان ما هستند. اجازه دهید تأسیسات حساس کشورهایی که به اوکراین سلاح داده‌اند در آتش جهنم بسوزد.

۳۱۰۳۱۰


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

انتخابات ریاست جمهوری دو مرحله ای شد /ردصلاحیت علی لاریجانی بسیار عجیب است /پیش بینی زیدآبادی از نقش پورمحمدی در مناظرات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد زیدآبادی فعال سیاسی اصلاح طلب قبل از اعلام اسامی قطعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *