سوله آکام فلز

ناگلسمان: مستحق برد بودیم و مشتاق دیدار با لواندوفسکی هستم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یولیان ناگلسمان که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در دور اول مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر میزبان خود اینتر را شکست دهد، پس از این بازی گفت: از عملکرد تیم در این بازی راضی‌ام. ما در ۹۰ دقیقه شدت و قدرت خوبی داشتیم. در هر نیمه یک فاز ۱۰ دقیقه‌ای داشتیم که در آن به حریف فضا دادیم، اما در مجموع ما کاملاً مستحق برد بودیم. این مهم بود که برای کسب سه امتیاز این بازی کارمان را در لیگ قهرمانان آغاز کنیم.

وی همچنین درباره بازی بدون مهاجم نوک در این دیدار اظهار داشت: ما بازیکنان انعطاف‌پذیر زیادی در خط حمله داریم که می‌توانند به خوبی با هم ترکیب شوند. گلزنی و پیروزی در بازی‌ها همیشه خوب است. به طور حتم هنوز جا برای پیشرفت داریم و لحظاتی وجود دارد که می‌توانیم در آنها بهتر باشیم، ما هر روز در تمرین در حال کار روی این موارد هستیم.

سرمربی بایرن مونیخ همچنین در خصوص بازی بعدی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا که مقابل بارسلونا و روبرت لواندوفسکی خواهد بود، خاطرنشان کرد: تقابل با بارسلونا بازی هیجان‌انگیزی خواهد بود، آنها فصل جدید لالیگا را خیلی خوب شروع کرده‌اند. مشتاق دیدار با روبرت هستم. ما نیازی به آنالیز زیاد لواندوفسکی نداریم چون بچه‌های ما به خوبی او را می شناسند.

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

ایران ۶ – ۱ قرقیزستان/ صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا-پیام امروز

تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *