سوله آکام فلز

نتایج تیزهوشان از کجا ببینیم|چرا نتایج تیزهوشان اعلام نمی شود

باید بدانید که رسانه های خبری یکی از سایت هایی هستند که گوگل بیشترین اعتبار را به آن می دهد.
خبرينو يك سايت خبري است كه چند سالي است در زمينه اخبار مدارس و دانشگاه ها از جمله انتشار نتايج آزمون هاي تيزهوشان فعاليت مي كند و البته به وظيفه طبيعي خود به خوبي عمل كرده است.
در اینجا دو نمونه از مطالبی را که در رسانه های خبری رکنا و همچنین برنانیوز با موضوع مدارس تیزهوشان و نتایج تیزهوشان و ثبت نام تیزهوشان پوشش داده شده است را برجسته می کنیم.
گاهی والدین بدون در نظر گرفتن شرایط تحصیلی و روانی کودک و بدون توجه به نظر او اصرار دارند دانش آموزان خود را به این مدارس بفرستند. اشتباهاتی که در نهایت منجر به ناامیدی دانش آموزان و افت تحصیلی می شود. مدارس تیزهوشان دارای نقاط قوت و ضعفی هستند که می تواند کار را برای برخی از دانش آموزان دشوار کند. بنابراین مشاوره با متخصص در این زمینه را از دست ندهید.

مشاوره تلفنی ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱-۱۴۰۲

جهت رفاه حال داوطلبان و اولیای گرامی، امکان ثبت نام در آزمون های رسمی مدارس کلاس های ۹ تا ۱۰ و کلاس های ۶ تا ۷ به صورت تلفنی فراهم شده است. کارشناسان زبان سامانه مشاور کلیه مراحل ثبت نام آزمون مدارس ۶-۷ و ۹-۱۰ را برای متقاضیان خیریه انجام می دهند.
فرم درخواست آزمون تیزهوشان ۹ تا ۱۰، مجموعه بلیط آزمون تیزهوشان، اعلام نتیجه داوطلبان تیزهوش، پذیرش آزمون و غیره. تیزهوشان کلاس ۱۰ از طریق وب سایت رسمی انجام می شود.
azmoon.medu.دسترسی مستقیم به وب سایت کلاس دهم ۱۴۰۱-۱۴۰۲ دارد.
azmoon.medu.ir وب سایت رسمی مدرسه تیشوشان نهم تا دهم ۱۴۰۱-۱۴۰۲ زیر نظر وزارت آموزش و پرورش می باشد. این سایت تنها سامانه رسمی مدارس تیزهوشان در سراسر کشور از پایه ششم تا هفتم می باشد.
مراحل ثبت نام مدارس وقفی ۱۴۰۰-۱۹۹۹
مراحل ثبت نام آزمون استعدادیابی کلاس ۷:
۱-ابتدا وارد سایت hoosh.medu.ir شوید.
۲- هزینه ثبت نام دانش آموزانی که پایه ششم تا هفتم دارند را پرداخت می کند.
۳- اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده و ثبت نام را تکمیل نمایید.
۴- در پایان کد رهگیری دریافت خواهید کرد.

سایت ۱۴۰۱-۱۴۰۲ برای ثبت اعتراض به نتایج تیزهوشان

سایت اعتراض نتیجه آزمون هدیه برای داوطلبان ۶-۷ و ۹-۱۰ متفاوت است. داوطلبان پایه نهم تا دهم و ششم تا هفتم می توانند اعتراض خود را به صورت اینترنتی از طریق آدرس زیر ثبت کنند.
با مشاهده و دانلود کارنامه آزمون ورودی هفتم و دهم مدارس سمپاد، گزینه اعتراض فعال می شود.
مشاهده گزارش و اعتراض صرفاً برای داوطلبانی است که در آزمون پذیرفته نشده اند و داوطلبان مذکور می توانند در صورت تمایل در زمان مقرر به محل اعتراض مراجعه و نسبت به مشاهده گزارش یا ثبت اعتراض اقدام نمایند. .

زمان ثبت اعتراض به نتایج آزمون مدرسه تیزهوشان ۱۴۰۱-۱۴۰۲

مهلت ثبت نام اعتراض نتایج آزمون هدایایی ۷ تا ۷ مرداد ۹ تا ۱۰ از مرداد ماه در سایت آغاز می شود. وقتی نتایج مدارس شایستگی نهم، دهم و ششم به هفتم اعلام شد.
بر اساس دفترچه کارنامه استعدادهای درخشان، متقاضیان مجاز به اعتراض به نتایج مدارس تیزهوشان در صورت داشتن دلیل موجه برای اعتراض هستند. سپس نتایج آزمون از طریق وب سایت مرکز استعدادهای درخشان یا سامانه همسان سازی مدرسه به نشانی hamgam.medu.ir بررسی می شود.

ثبت نام تلفنی در مقابل نتایج آزمون تیزوشان ۱۴۰۱-۱۴۰۲٫

ثبت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان به صورت اینترنتی از طریق آدرس و شماره تماس های اعلام شده درج شده در این مقاله انجام می شود. جهت رفاه حال داوطلبان محترم و اولیای گرامی امکان اعتراض تلفنی برای دانش آموزان تیزهوشان ششم و نهم وجود دارد. در همین راستا سایت خبرینو (https://khabarino.com) چند سالی است که در این زمینه فعال بوده و با بهره گیری از کارشناسان حرفه ای خدمات ارزنده ای را به هموطنان عزیز ارائه کرده است.
داوطلبانی که مایل به شرکت در آزمون جایزه هستند می توانند با ارائه اطلاعات و مدارک مورد نیاز، مراحل ثبت نام اینترنتی را تکمیل کنند.

نتایج تیزهوشان
نتایج تیزهوشان

ثبت نام در آزمون تیزهوشان

آزمون ورودی مدارس تیزهوشان هر ساله برای شناسایی و جذب دانش آموزان تیزهوش برای تحصیل در نیمسال اول و دوم متوسطه برگزار می شود. داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون را دارند باید در مهلت مقرر ثبت نام خود را تکمیل کنند.
پذیرفته شدگان دوره اول متوسطه برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان و تیزهوشان به سایت hoosh.medu.ir مراجعه کنند.
متقاضیان دوره دوم متوسطه جهت ثبت نام در آزمون استعدادهای درخشان به سایت azmoon.medu.ir مراجعه کنند.
مدارس تیزهوشان آزمون تیزهوشان را برای پایه های ۶-۷ و ۹-۱۰ برگزار می کنند. این آزمون به صورت هماهنگ در سراسر کشور برگزار می شود که در این مقاله قصد داریم در خصوص ثبت نام تیزهوشان و شرایط شرکت در آزمون توضیحاتی ارائه کنیم.
قبل از اینکه در مورد ثبت نام استعدادهای درخشان صحبت کنیم، اخبار فوری مقاله ای با عنوان “چگونه فرزندان خود را به مدارس تیزهوشان ببریم” دارد، برای خواندن آن اینجا را کلیک کنید.
ثبت نام آزمون تیزهوشان همه ساله در بهمن یا اسفند ماه برگزار می شود. برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان ابتدا وارد سامانه ثبت استعدادها شوید، پس از وارد کردن اطلاعات اولیه یعنی. اطلاعات دانشجویی، ثبت نام خود را انجام دهید.
بدیهی است که باید به این نکته توجه داشته باشیم که دانش آموزان پایه ششم باید اطلاعات خود را در قسمت ثبت نام آزمون کمک هزینه ششم ابتدایی و دانش آموزان پایه نهم در قسمت ثبت نام نهم کمک هزینه ثبت نام کنند. پس از ثبت نام اولیه، سیستم یک کد رهگیری به شما می دهد که باید همراه خود داشته باشید. متقاضیانی که به هر دلیل اطلاعات خود را اشتباه ثبت کرده اند، مجدداً سامانه به متقاضیان امکان ویرایش اطلاعات ثبت شده در فروردین ماه را می دهد.

شرایط درخواست آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱-۱۴۰۲

همانطور که می دانید برای پذیرش در مدارس تیزهوشان علاوه بر قبولی در آزمون باید شرایط این مدارس را داشته باشید که عبارتند از:
یک شهروند ایرانی وجود دارد
کسب نمرات بسیار خوب در تمامی دروس پایه های پنجم و ششم ابتدایی (برای داوطلبان پایه ششم تا هفتم)
کلاس نهم درس خواندم
کسب معدل حداقل ۱۹ در پایه هشتم
توجه: داوطلبان غیرایرانی می توانند در آزمون ۱۴۰۱-۱۴۰۲ مدارس تیزهوشان با شرایط خاص شرکت کنند.
تذکر: داوطلبان کلاس ششم تا هفتم در صورت کسب نمرات خوب در تمام دروس پنجم و ششم تنها در یک رشته می توانند در آزمون شرکت کنند.
در مورد دانش آموزانی که در پایه نهم مدارس تیزهوشان تحصیل می کنند باید گفت که این نوع متقاضیان برای کسب نمره زیر ۱۶ در خرداد کافی است و این متقاضیان نیازی به شرکت در این آزمون ندارند.

راهنمای تصویری مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

* در ابتدا و پس از وارد کردن آدرس اینترنتی سامانه به نشانی pada.medu.ir در قسمت آدرس مرورگر وارد سامانه شده و در صفحه ابتدایی از منوی سمت راست گزینه «اعلام نتایج تیزهوشان» را مانند تصویر زیر انتخاب کنید.

 

نتایج ازمون تیزهوشان

 

* در مرحله بعدی باید باید نام کاربری و کلمه عبور را مانند تصویر در کادرهای مشخص شده وارد نمایید. نام کاربری همان کدملی دانش آموز و رمز پادا نیز برای هر فرد متفاوت می باشد.

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

 

برای مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم از طریق سایت pada.medu.ir کلیک کنید.

 

* در صورتی که در رابطه با نحوه دریافت نتایج آزمون ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ و یا نحوه دریافت آن و سایر موارد مربوط به آن پرسشی دارید می توانید با مطالعه مقاله زیر اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورید.

راهنمای تصویری مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

جهت مشاهده نتایج آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲​ 

ابتدا آدرس اینترنت* ی سامانه تیزهوشان به نشانی pada.medu.ir در قسمت آدرس مرورگر خود وارد کرده و پس از ورود به این سامانه، در صفحه باز شده کد ملی دانش آموز و رمزپادا را وارد نمایید :

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

 

برای مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم از طریق سایت pada.medu.ir کلیک کنید.

 

* پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده می توانید در زیر ستون “وضعیت قبولی” مشاهده نمایید که نام فرزندتان در اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان قرار گرفته یا خیر. همچنین در زیر ستون “محل پذیرش ” نشانی مدارس تیزهوشان پذیرفته شده ذکر شده است.

منبع : هیوا گروپ


 

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

خدمات کفسابی در تبریز

خدمات کفسابی در تبریز: جلا و درخشش دوباره به کفپوش‌های شما

تبریز، شهر اولین‌ها و مهد تمدن، با قدمتی دیرینه و جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی فراوان، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *