سوله آکام فلز

نتایج زیانبار ارتکاب جرم در نیروهای مسلح به مراتب بیشتر از جرم افراد عادی است

ایسنا/مرکزی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: با اقتدار و محکم با فرد مجرم در نیروی مسلح برخورد می شود، چراکه اگر نیروی مسلح از معیار منحرف شده و مرتکب جرم شود نتایج زیانبار آن جرم به مراتب بیشتر و بالاتر از جرم افراد عادی است.

حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان روز چهارشنبه ۴ خرداد در حاشیه مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رسالت اصلی سازمان قضایی نیزوهای مسلح، صیانت از نیروهای مسلح به عنوان رکن رکین کشور است.

وی افزود: بیشتر امنیت کشور مرهون نیروهای نظامی و انتظامی مقتدر و معتقد و مکتبی و در رکاب مردم است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی همه این ویژگی ها در نیروی مسلح مشاهده می شود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تصریح کرد: در هر جایی احتمال تهدید وجود دارد و قطعا دشمن به دنبال نفوذ در نیروهاست و وظیفه ما شناسایی عواملی است که می تواند خللی به سلامت و اقتدار این نیروها وارد کند.

پورخاقان تاکید کرد: پیش از هرچیز به دنبال پیشگیری از مسائل و مشکلات و وقوع جرم در این نیروها هستیم، در اجرای بند ۵ اصل ۱۵۶ قانون اساسی این پیشگیری دنبال می شود و در این راستا کلاس های مختلفی برگزار می شود.

وی ادامه داد: کمترین میزان وقوع جرائم در بین نیروهای مسلح کشور و به نسبت،  در استان مرکزی مشاهده می شود و این مهم نشانگر اهتمام فرماندهان و مسئولین در سازمان قضایی و عقیدتی و سیاسی ها و … و نظارت های آنهاست و سلامت نیروهای مسلح نتیجه این اقدامات است.

پورخاقان اظهار کرد: اگر هم همین حداقل ها وجود داشته باشد و نیروها مرتکب جرمی شوند، در این زمان، رسالت دوم اجرایی می شود و با اقتدار و محکم با فرد مجرم در نیروی مسلح برخورد قاطع می شود، چراکه نیروی مسلح اگر از معیار منحرف شده و مرتکب جرم شود نتایج زیانبار آن جرم به مراتب بیشتر و بالاتر از جرم افراد عادی است.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

اعلام اسامی اعضای هیأت رئیسه سنی مجلس دوازدهم-پیام امروز

مهدی عبدالملکی معاون قوانین مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره فعالیت قوه مقننه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *