نتیجه صبر و مقاومت پیروزی در برابر دشمن است

ایسنا/همدان عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نتیجه صبر و مقاومت پیروزی در برابر دشمن است و پیروزی نهایی برای ملت ایران خواهد بود.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله محسن اراکی روز سه‌شنبه ۷ تیر در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر و شهید آیت‌الله حیدری که در محل مصلای نهاوند برگزار شد، اظهار کرد: ادامه دادن راه شهدا وظیفه همه ماست و شهدای گرانقدر هفتم تیر و دیگر شهدا راه را به ما نشان دادند.

وی تصریح کرد: شهید بهشتی و شهدای گرانقدر هفتم تیر از شهدای سرافراز و شاخصی هستند که منشا خدمات گسترده‌ای برای انقلاب بودند.

اراکی افزود: این علمای بزرگ و همه شهدای ما انرژی حیات ما هستند و این شهدا جامعه را زنده نگه داشته‌اند. 

عضو شورای عالی حوزه علمیه ادامه داد: جامعه‌ای که شهیدان باعث زنده ماندن آن شده‌اند هیچ‌گاه شکست نمی‌خورد و در برابر  دشمن تسلیم نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی بر دشمن نتیجه صبر و مقاومت است و به امید خدا پیروزی نهایی برای ملت ایران اسلامی خواهد بود.

اراکی یادآور شد: خدا را شکر رهبری قدرتمند و حکیم داریم که در مقابل قدرت‌های جهانی ایستاده است و به بهترین شکل راه انقلاب را ادامه می‌دهد.

عضو مجلس خبرگان اضافه کرد: قدرتی که امروز ایران اسلامی در منطقه دارد نتیجه ی رهبری و هدایت‌های مقام معظم رهبری است.

وی بیان کرد: اتفاق‌ها و رخدادهایی که امروز در عرصه فرهنگ و رسانه در دنیا رخ می‌دهد نشان می‌دهد باید مراقب توطئه‌ها باشیم و هوشیار باشیم.

اراکی در خاتمه گفت: طبق دستور قرآن امروز باید صبر و تقوا در برابر شرایط تحریم و تهاجم فرهنگی که پیش آمده پیشه کرد و نتیجه این صبر پیروزی است.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

سفر بدون ویزا به چین تمدید شد-پیام امروز

به نقل از یورونیوز، چین سفر بدون روادید را برای مالزی و ۱۱ کشور اروپایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner