نظارت شورای شهر بر چگونگی هزینه کرد بودجه فرهنگی تهران/احصاء اولویت‌ها و نیازهای فرهنگی ۱۴۰۲

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: مسئولیت تامین منابع و بودجه با شهرداری است و درآمدها به سختی حاصل می شود؛ لذا وظیفه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به عنوان ناظر این است که در نحوه هزینه کرد بودجه مصوب نظارت لازم را داشته باشد.

نرگس معدنی پور در گفت وگو با ایسنا، در مورد جلسه روز گذشته کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران که با  حضور معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و حوزه های تابعه به منظور بررسی طرح و برنامه های این معاونت درباره اوقات فراغت تابستان و ماه محرم تشکیل شد، با اشاره به ضرورت نظارت بر حسن اجرای مصوبات جلسات برنامه و بودجه این کمیسیون برای سال ۱۴۰۱ شهرداری تاکید کرد و گفت: در حوزه فرهنگی و اجتماعی این نیاز احساس می شود که ضمن نظارت بر برنامه و بودجه مصوب ۱۴۰۱ حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، از هم اکنون اولویت ها و نیازهای سال ۱۴۰۲ نیز احصا گردد، چراکه این حوزه تفاوت های ماهوی نسبت به دیگر حوزه ها در تدوین برنامه و بودجه سالیانه دارد.

وی ادامه داد: معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران می بایست تعامل خود با کمیته های تخصصی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران را افزایش و طرح های خود را ارائه دهد. 

معدنی پور با بیان اینکه تخصیص ها به صورت سه ماه به سه ماه پس از انجام ارزیابی های کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران صورت خواهد پذیرفت، گفت: ارزیابی چگونگی اجرای طرح ها می بایست از سوی کمیته های کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در دستور کار قرار گیرد تا در بحث تخصیص ها منعی به وجود نیاید.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: مسئولیت تامین بودجه با شهرداری است و درآمدها به سختی حاصل می شود؛ لذا وظیفه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به عنوان ناظر این است که در نحوه هزینه کرد بودجه نظارت لازم را داشته باشد.

وی در پایان از معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران خواست سیاستها و ملاحظات شورای اسلامی شهر تهران را به عنوان یکی از اسناد فرادستی از سوی این معاونت مدنظر قرار گرفته شود.
انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کنترل تب دنگی به تنهایی از عهده وزارت بهداشت خارج است/ نیازمند اختصاص یک همت برای مقابله با بیماری هستیم – خانه ملت

گزارش شده است که تنها ۱۲ مورد بومی بوده اند و الباقی پس از سفر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner