سوله آکام فلز

نمایشگاه آبادیران پیوند دهنده سه مفهوم مورد تاکید مقام معظم رهبری است-پیام امروز


معاون توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی مطرح کرد؛

رضا اسدی فرد معاون توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی در حاشیه افتتاح نمایشگاه آبادیران گفت: هر سه مفهوم تحقق موضوعات دانش بنیان، مردمی سازی اقتصاد و افزایش تولید، امور پسندیده و توصیه شده در دین مبین اسلام هستند و امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام، الگوی بارز تولید به شمار می‌روند. دین اسلام به همان میزان که قناعت را توصیه می‌کند، بر اهمیت تولید تاکید دارد، زیرا جامعه‌ای که تولیدش از مصرفش عقب باشد دچار مشکلات متعددی می‌شود که تورم یکی از این عارضه‌ها است. نمایشگاه آبادیران پیونددهنده سه مفهوم مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

او افزود: امر دانش بنیان که امروز به یک اولویت اصلی تبدیل شده و همه متفق القول بر اهمیت آن اتفاق نظر دارند، بدون تاکیدات، پیگیری‌ها و حمایت‌های رهبر انقلاب محقق نمی‌شد. رویداد ملی آبادیران آمده تا سه کلیدواژه را به هم ارتباط دهد و معاونت علمی در این مسیر خطیر، بدون همکاری، مساعدت و همراهی سایر دستگاه‌ها توفیق چندانی نخواهد داشت و ضمن قدردانی از همراهی همه دستگاه‌ها و نهاد‌های نقش آفرین در برگزاری این رویداد بزرگ و تشکر از تیم دبیرخانه رویداد، برکات و دستاورد‌های این رویداد ملی را به روح بلند شهدای خدمت تقدیم می‌کنیم.

سید احمد عبودتیان در ادامه افتتاحیه رویداد ملی آبادیران گفت: شهید رئیسی، برای هر کاری عزم جهاد می‌کرد و کسی که عزم جهاد می‌کند تعطیلی نمی‌شناسد؛ ما در اسلام استراحت داریم، اما تعطیلی نداریم.  آیت الله رئیسی معتقد بود میدان باید در اختیار نیرو‌های جهادی باشد و به همین دلیل مشکل آب بسیاری از روستا‌های ایران حل شده و بیش از نیمی از استان‌هایی که مسئله آب داشتند تا سال آینده مشکل آنها حل خواهد شد.

وی گفت: شهید رئیسی الگوی کرامت برای آبادیران بود. امروز ۴۵ مجموعه حاکمیتی کنار یکدیگر جمع شدند که این به خاطر اخلاص در این کار است. سید ابراهیم رئیسی کاری کرد که پسوند شهید پشت عنوان رئیس‌جمهور قرار بگیرد. زمانی که کار‌های امروز را با کار‌های گذشته مقایسه می‌کنیم متوجه می‌شویم که کار‌های امروز با قید برکت و جهادی انجام شده است.

عبودتیان بیان کرد: با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور زمینه بازگشت ۲۷۰۰ نخبه به کشور فراهم و تعداد شرکت‌های دانش بنیان سه برابر شده است که همه اینها مرهون میدان دادن به جوانان است.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

اختصاص ۳۰۳ ظرفیت بورس کارشناسی ارشد در شرکت‌های دانش بنیان-پیام امروز

امسال برای نخستین بار در پذیرش دوره‌های کارشناسی ارشد، وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و یا مؤسسات آموزش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *