نهاد رهبری دانشگاه در جهاد تبیین،نقشی تربیتی و هدایت‌گرانه دارد

ایسنا/لرستان سرپرست دانشگاه لرستان گفت: نهاد رهبری دانشگاه در جهاد تبیین، نقشی اثرگذار، تربیتی و هدایت‌گرانه دارد.

دکتر علی نظری در نشست استاندار با روسای دانشگاه‌ها و مسئولین نهاد رهبری در دانشگاه‌های لرستان، بر گسترش ارتباط بین دانشگاه‌های استان و بخش‌های مختلف جامعه با هدف نهادینگی پیشرفت همراه با عدالت و معنویت، تأکید کرد.

وی افزود: اینکه مدیریت ارشد لرستان بر گسترش همکاری بین دانشگاه‌ها و ادارات مختلف با جهت‌گیری رفع مشکلات استانی، تأکید می‌کند گویای نگاه علمی مجموعه‌ی استانداری برای پیشرفت همه‌جانبه‌ی استان است.

نظری بیان کرد: دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی لرستان از جمله دانشگاه لرستان، بهره‌مند از ظرفیت‌های گوناگون هستند که باید از این پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی برای پیشرفت جامع استان، استفاده شود.

سرپرست دانشگاه لرستان، تصریح کرد: در حکمرانی و مدیریت اسلامی، این موضوع دارای اهمیت است که پیشرفت باید همراه با عدالت و معنویت دینی باشد؛ بنابراین، رسالت دانشگاه‌ها در تبیین، تقویت و ترویج شاخص‌های پیشرفت مبتنی بر معنویت، اهمیت دارد.

نظری گفت: خوشبختانه تفاهم‌نامه‌های مختلفی بین دانشگاه لرستان با سایر بخش‌های دولتی و خصوصی استان منعقد شده که اساس آن، مسئله‌محوری و ارائه راهکارهای علمی و کاربردی برای رفع مشکلات است.

وی ادامه داد: همچنین، نقش نهاد دانشگاه در موضوع جهاد تبیین، نقشی اثرگذار، تبیین‌گرانه، تربیتی و هدایت‌گرانه برای جامعه است که باید، تقویت شده و ارتقاء یابد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

زمان حمله پشه آئدس به انسان + فیلم-پیام امروز

۰۹:۵۲ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ علی اصغر زنده دل، متخصص طب سنتی در برنامه تلویزیونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner