نکته های طلایی مهاجرت کاری به کانادا

البته کشور های مهاجر پذیر مثل کانادا از کمبود نیروی کار رنج میبرد و به همین خاطر  کانادا تبدیل به یکی از مهاجر پذیر ترین کشور های جهان شده است و به همین دلیل برای کسانی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند و یا دارای مهارت کاری خاصی هستند امتیازات ویژه ای قائل می شود.ما به شما کمک میکنیم تا به نکته های طلایی مهاجرت به کانادا پی ببرید تا آسان تر برای این امر اقدام کنید.

 

سابقه بیمه تامین اجتماعی

یکی از سوالاتی که همیشه برای متقاضیان مهاجرت کاری به کانادا مطرح می شود این است که آیا سابقه بیمه تامین اجتماعی بر دریافت ویزای کاری کانادا تاثیر دارد یا خیر؟در پاسخ، باید گفت که یکی از مهم ترین مدارک ممکن برای دریافت ویزای کاری کانادا سابقه بیمه شما می باشد که نشان می دهد شما درباره سوابق کاریتان حقیقت را گفته اید،شرح این سوابق باید با رشته تحصیلی و کاری شما یکسان باشد تا احتمال ریجکت شدن شما کاهش پیدا کند.بیمه‌های خویش فرما شانس کمتری نسبت به سایرین دارند.طبق آمار های موجود هرچه سابقه بیمه ی تامین اجتماعی شما بیشتر از پنج سال باشد شانس شما برای دریافت ویزای کاری کانادا بیشتر می شود.

رزومه

شاید مهم ترین نکته و اقدام شما برای ویزا کاری به کانادا نوشتن رزومه مناسب و باکیفیت باشد تا بتوانید کارفرمای خود در کشور مقصد و یا آفیسری که پرونده شما را بررسی میکند مجاب کنید تا با درخواست ویزای کاری شما موافقت شود.اما رزومه نویسی اصولی دارد که باید رعایت شود تا نتیجه مطلوب شما حاصل شود.نکاتی که شما باید برای رزومه نویسی رعایت کنید را برایتان ذکر می کنیم

صداقت در نوشتن رزومه کاری

در نوشتن رزومه کاری خود صادق باشید.مهم است که در رزومه شما اگر از مهارتی سخن به میان آمده، حتما مسلط به آن باشید. خطرناک‌ترین کار، طرح ادعاهایی است که وجود خارجی ندارد چون ممکن است بعدها از همین محل، محک بخورید.

توجه به جزئیات

تا حد امکان باید میزان محتوای رزومه کاری شما کم باشد و ترجیحا از دو صفحه تجاوز نکند. خودتان را جای آن مسئولی بگذارید که در یک مجموعه اداری، ملزم به مطالعه رزومه های متعدد متقاضیان کار شده است و با موارد مفصلی روبرو می شود که در چندین صفحه شرح بلند و بالایی از سوابق و مهارت های خود را ذکر کرده‌اند. فکر می‌کنید او چه میزان وقت صرف مواردی از این دست می نماید؟

متمایز باشید

در بخش‌هایی از رزومه کاری ، ظرفیت نوشتن از علاقه مندی‌ها در زندگی روزمره وجود دارد یا مثلا اگر مهارت ویژه‌ای را گذرانده‌اید، می‌توانید آن را به عنوان یک مولفه شاخص ذکر کنید. توجه داشته باشید در مواقعی که شمار متقاضیان زیاد است، مولفه‌های ارتباط فردی نظیر توان کار گروهی، پشتکار، تعهد و… برای کارفرما اهمیت پیدا می‌کند. القای این نکته که شما در سوابق کاری قبلی خود دارای این مولفه‌ها بوده اید، به انتخاب شما کمک شایانی می‌کند.

کاور لتر

یکی از مدارک مهم و مورد نیاز برای مهاجرت کاری به کانادا کاور لتر می باشد.اگر بخواهیم کاور لتر را به زبان ساده تعریف کنیم باید بگوییم کاور لتر خلاصه ای از تمام مدارک شما می باشد که باعث میشود مسئول پرونده شما مجاب شود تا پرونده شما را کامل مطالعه کند.کاور لتر دارای چند بخش است که در ادامه به آن می پردازیم.

نشان دادن ارزش

باید طوری نامه را بنویسید که نشان دهد شما به عنوان یک فرد حرفه ای قرار است چه چیزی به کشور مقصد خود یعنی کانادا اضافه کنید و آن ها از وجود شما چگونه سود خواهند برد. اینکه شما چگونه می توانید بر سازمان آن ها تاثیرگذار باشید، موردی است که باید به آن توجه کنید. بنابراین روی نقاط قوت خود تاکید کنید و توجه خواننده را از این طریق به خود جلب کنید.

نشان دادن سطح سواد

نشان دادن سطح سواد به معنای نام بردن از مدارک تحصیلی دانشگاهی و یا مدارک زبان شما نیست بلکه منظور استفاده از آیین نگارشی درست و نداشتن غلط املایی می باشد زیرا وجود چنین اشتباهاتی می تواند باعث شود مسئول پرونده شما فکر کند که این مسئله برای شما اهمیت نداشته و یا شما از سطح سواد مناسب بهره مند نیستید و همین مسئله در بسیاری از مواقع ممکن است باعث ریجکت شدن شما شود.بهتر است برای نوشتن کاور لتر با یک تیم مجرب مشاوره کنید و یا نوشتن کاور لتر خود را به آنها بسپارید.زیرا میتوان گفت یکی از مهم ترین قسمت های پرونده شما برای مهاجرت کاری به کانادا همین کاور لتر میباشد.تیم حرفه ای تیک تراول سالهاست در زمینه مهاجرت کاری به کانادا به متقاضیان کمک میکند و با داشتن یک تیم ترجمه بسیار قوی در نوشتن کاور لتر به شما کمک می کنند.

گواهی عدم سوء پیشینه 

براساس اطلاعات ذکر شده در سایت IRCC (اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا) گواهی عدم سوء پیشینه با توجه به نوع مهاجرت شما می‌تواند جزو مدارک اختیاری یا اجباری باشد؛ این سند یکی از مدارک ثانویه محسوب می‌شود. اگر شما به دنبال اقامت دائم یا ویزای تحصیلی در کانادا هستید این اداره از شما درخواست سوء پیشینه برای مهاجرت به کانادا می‌کند. فراموش نکنید اگر از طریق برنامه اکسپرس انتری کانادا اقدام به مهاجرت کنید ارائه این گواهی الزامی است. معمولا تمامی افرادی که بالای ۱۸ سال سن دارند برای مهاجرت به این کشور باید سوء پیشینه خود را ارسال کنند.برای دریافت این گواهی نیازی به ارائه مدارکی هست که این مدارک برای افراد مقیم ایران و کسانی که مقیم کانادا هستند متفاوت است و نسبت به استانی که شما قصد کار در آن را دارید برخی مدارک متفاوت می شود که شما نسبت به استانی که قصد سکونت در آن دارید باید این مدارک را ارائه دهید.

هزینه و شرایط درخواست سو پیشینه برای مهاجرت به کانادا چیست؟

هزینه‌های درخواست سوپیشینه با توجه به تمبر و بسته با شرایط و نوع درخواست شما به صورت حضوری یا آنلاین متفاوت است  و هزینه نهایی و اصلی هنگام تحویل گواهی به شما گفته می‌شود. شما باید هنگام درخواست سوء پیشینه برای مهاجرت به کانادا از هزینه گواهی عدم سوء پیشینه در سال ۱۴۰۱ به صورت هر کدام از روش‌های حضوری یا آنلاین آگاه باشید.  

هزینه گواهی عدم سوء پیشینه در سال ۱۴۰۱ به صورت اینترنی و آنلاین و از طریق سامانه ثنا، ۲۰ هزار تومان است.اگر به صورت حضوری به مراکز مورد نظر مراجعه کنید هزینه نهایی بین ۱۱۰ تا ۶۴۰ هزار تومان است که این هزینه‌ها عبارت است از : ۱۵ هزار تومان بابت انگشت نگاری، ۲۰ هزار تومان بابت هزینه دادرسی، ۲۲۵ هزار تومان بابت عکس، ۴۲ هزار تومان بابت احراز هویت و ۳۳ هزار تومان تا ۳۸۴ هزار تومان بابت خدمات دفتری برای پرداخت هزینه درخواست سوء پیشینه روش‌های متفاوتی با توجه به نوع درخواست وجود دارد، برای مثال هنگامی که شما درخواست خود را به صورت اینترنتی بیان می‌کنید برای هزینه هم از طریق درگاه پرداخت اینترنتی بانک‌ها اقدام می‌کنید. اما اگر شما به صورت حضوری درخواست سوء پیشینه برای مهاجرت به کانادا داده باشید کمی روش‌های پرداختی متفاوت است. شما باید هزینه انگشت‌نگاری و هزینه دادرسی را به صورت فیش بانکی ارائه دهید؛ و مابقی هزینه‌ها را از طریق دستگاه پوز در همان محل پرداخت کنید. فراموش نکنید هنگام مراجعه به مراکز برای ثبت درخواست مدارک ذکر شده را به عنوان شرایط لازمه باید همراه داشته باشید.

نکته های طلایی مهاجرت کاری به کانادا

مزایای مهاجرت کاری به کانادا برای سایر افراد خانواده

مهاجرت کاری به کانادا هم برای خود فرد و هم برای خانواده فرد متقاضی بسیار زیاد است.برای مثال در صورتی که فرد موفق به دریافت ویزای کاری کانادا بشود می تواند برای فرزندا خود درخواست ویزای تحصیلی داده تا فرزندان او بتوانند در بهترین مراکز آموزشی کانادا تحصیل کنند.

تیک تراول همراهی مطمئن

در مطلب فوق تلاش شد تا نکته های طلایی مهاجرت به کانادا را به شما عزیزان متذکر شویم اما از آنجایی که اقدام برای دریافت ویزای کاری و مهاجرت کاری به کانادا امری تخصصی است پیشنهاد می شود از کادری مجرب در این زمینه کمک بگیرید.

تیک تراول سال هاست به صورت تخصصی در زمینه ی خدمات ویزای کانادا فعالیت میکند و شما را تا لحظه ی دریافت ویزا همراهی می کنند. در تمام مواردی که ذکر شد شاید خود شما عزیزان بتوانید در انجام آن موفق باشید اما چون ممکن است به دلیل نداشتن تخصص و تجربه کافی ممکن است دچار اشتباهی شوید و فرصت مهاجرت کاری به کانادا را از دست بدهید،پس بهتر این است که با کارشناسان تیک تراول تماس بگیرید و برای دریافت ویزای تمامی کار های خود را به آنها بسپارید.



پایان رپرتاژ آگهی


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

گل اول مونزا به اینتر توسط موتا

اخبار از پلیکان تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner