سوله آکام فلز
خانم وکیل

نگاهی مختصر به معیارهای یک خانم وکیل

در هر شغل و حرفه ای برخی از افراد نسبت به سایرین کار بلدتر هستند و به اصطلاح یک سر و گردن بالاترند. در حوزه وکالت نیز این چنین است بعضی از وکلا واقعا هم به قوانین مسلط هستند و هم راه های دور زدن قانون را خوب بلد هستند که بیشتر به تجربه برمیگردد تا دانش.

در این نوشته میخواهیم به خصوصیات و ویژگی های یک خانم وکیل خوب و حرفه ای پرداخته و اشاره ای به بهترین وکیل زن هم داشته باشیم.

خانم وکیل

شماره تلفن وکیل خانم در تهران

زنان تمایل بیشتری برای مذاکره از طریق تاکتیک های غیر سنتی دارند، که تقریباً همیشه سودمندتر است زیرا رویکرد تهاجمی اغلب به بن بست می رسد.

سرانجام، زنان به طور طبیعی با اولویت بندی ارتباط دارند. آنها مانند کامپیوتر کارهای همزمان را انجام می دهند، علاوه بر برنامه ریزی برای حجم زیادی از کارها. یکی از رایج ترین گفته ها در مورد زنان همین است که می توانند همزمان چندین کار را انجام بدهد. اینکه این صحبت درست است یا نه دقیق مشخص نیست، ولی ثابت شده است که مغز انسان تقریباً برای انجام هر کاری، از جمله انجام چند وظیفه به صورت همزمان، می تواند آموزش ببیند. یک خانم وکیل همیشه آماده است تا از این مهارت های اولویت بندی خود حتی در پیچیده ترین موارد نیز استفاده کند.

ویژگی های شخصیتی وکیل

یکی از ویژگی های یک وکیل خوب ابتدا باید اشاره کرد که یک وکیل خوب باید یک روانشناس خوب باشد تا بتواند موکل یا مراجعه کننده خود را از نظر روانی تحلیل کند و آن را با فن سخن رانی تلفیق نموده و قدرت و اعتماد به نفس را هم به عنوان یک لازمه برای کار خود داشته باشد.

اگر با وکلای خانم در سطح بین المللی کمی آشنایی و اطلاعات داشته باشیم اذعان خواهیم کرد که بسیاری از موفقیت ها در پرونده های بزرگ توسط یک خانم وکیل به سرانجام رسیده است حتما خانم شیرین عبادی را خوب میشناسید که هموطن خودمان هم هست.

ویژگی های وکیل بشرح زیر میباشد :

۱٫ از ویژگی های شخصیتی یک وکیل ، امانت‌داری است. در واقع وکیل محرم اسرار موکل و امین وی است.

یک وکیل مانند یک پزشک ممکن است به سبب ماهیت شغلی خود با واقعیت‌ها و اسرار زیادی از سوی موکلین خود روبه رو شود که اخلاق حرفه‌ای ایجاب می‌نماید که اسرار را به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی فاش نکند.

 ۲. وکیل این تعهد اخلاقی حرفه‌ای را بر عهده دارد که از گفتن مطالب غلوآمیز و غیرممکن اجتناب نماید.

اصولاً دادن وعده‌های دروغین به موکلین و بی جهت امیدوار نمودن آن‌ها خارج از اخلاق حرفه ای می‌باشد. تعهد وکیل دادگستری، تعهد به نتیجه نبوده و تعهد وی تعهد به وسیله می‌باشد، بنابراین لازم است که وکیل همانند یک جراح مسائلی را که ممکن است در حین دادرسی پیش آید از قبل به اطلاع موکل برساند تا موکل او را با چشم باز انتخاب نموده و هیچگاه به موکل اعلام نکند که وی صددرصد برنده می‌باشد. بنابراین از خصوصیات یک وکیل خوب آن است که واقعیات امر و پروسه رسیدگی را به موکل اعلام نماید.

 ۳. هنگام انتخاب وکیل خوب وی باید موکل را از انتخاب بیراهه باز دارد

از دیگر وظایف وکیل در قبال موکل آن است که موکل را از انتخاب بیراهه باز دارد نه آنکه به طمع حق الوکاله، موکل را وارد پروسه‌های رسیدگی غیر ضروری نماید. به عبارت دیگر مهم‌ترین ویژگی یک وکیل صداقت و راستگویی او در برخورد با موضوعاتی است که موکل به آنها دچار شده و چاره کار را از وکیل خود می‌خواهد.

معروف ترین وکیل زن ایران

عنوان بهترین وکیل زن ایران، قبل از اینکه جنبه عینی و واقعی داشته باشد، بیشتر عنوانی تبلیغاتی محسوب می‌شود. برای انتخاب بهترین وکیل زن ایران به عنوان وکیل در پرونده ای که با ان مواجه هستید، کافیست با مشخصات وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی آشنا باشید. یکی از راه‌های شناخت وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دقت در رزومه و تجربه وکیلی است که قصد انتخاب وی به عنوان وکیل دارید.

وکیل پایه یک دادگستری خانم عضو کانون وکلای مرکز، باید با سابقه ای طولانی بهترین وکیل زن ایران تلقی شود که دارای خصوصیات ممتاز نسبت به سایرین باشد. میبایست در امور خانواده اعم از درخواست طلاق و طلاق توافقی و دعاوی راجع به امور مهریه و نفقه و حضانت فرزندان، اجرا، تنفیذ و ثبت طلاق صادره از دادگاه های داخلی و خارج از کشور و پیگیری دعاوی مربوطه، امور ملکی، امور ارث و وصیت، و امور مربوط به قرارداد های مدنی و تجاری از فعالیت های ایشان در حوزه وکالت به شمار می رود. لازم به ذکر است که کلیه خدمات ذکر شده قابل ارائه در داخل و خارج از کشور می باشد.

ویژگی های خانم وکیل خوب و شجاع

۱-وکیل خوب با مطالعه پرونده ارائه تحلیل علمی درست میدهد.

۲-توانایی علمی وکیل متبحر و حرفه‌ای بالا است.

۳-وکیل خوب امانت‌دار و قابل اعتماد است.

۴-یک وکیل خوب، شخصیت عالی و ظاهر مرتبی دارد.

۵-مجرب ترین وکیل، کسی است که بر تمامی قوانین تسلط دارد.

وکلای خانم با تجربه و حرفه ای بسیاری در زمینه دعاوی حقوقی و کیفری وجود دارند که می توانند به افرادی که درگیر پرونده و محاکم دادگستری هستند در رسیدن به نتیجه مطلوب کمک کنند.

منبع : ۱۷ ترین ها

 

امتیاز

لطفا امتیاز دهید

User Rating: ۵ ( ۱ votes)
فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

خدمات کفسابی در تبریز

خدمات کفسابی در تبریز: جلا و درخشش دوباره به کفپوش‌های شما

تبریز، شهر اولین‌ها و مهد تمدن، با قدمتی دیرینه و جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی فراوان، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *