سوله آکام فلز

نیمه غربی و شمال‌غربی کشور بارانی خواهد بود-پیام امروز


صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه امشب در نواحی غرب و شمال غرب کشور شاهد تشدید بارش ها خواهیم بود گفت: در برخی نقاط مازندران، خراسان شمالی، شمال استان‌های البرز و تهران، ارتفاعات استان‌های سمنان، گلستان، نیمه شمالی آذربایجان غربی، ارتفاعات مرکزی زاگرس گبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: فردا جمعه یکم تیرماه در برخی نقاط استان‌های مازندران، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، قزوین، نیمه شمالی آذربایجان غربی، اردبیل، شمال استان‌های البرز و تهران، ارتفاعات زنجان، ارتفاعات مرکزی زاگرس  هم شاهد بارش های لحظه ای، رگبار و رعدوبرق خواهیم بود.

ضیائیان با بیان اینکه  از روز شنبه تا دوشنبه ۲ تا ۴ تیرماه شاهد گردوخاک و توفان‌های لحظه‌ای خواهیم بود گفت: این شرایط در برخی نقاط شمال غربی، دامنه‌های شمالی و جنوبی، البرز مرکزی در ساعات بعد از ظهر و شب رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی تصریح کرد: شدت بارش ها در استان‌های خراسان شمالی، ارتفاعات مازندران، تهران و البرز برای امشب در حد هشدار نارنجی است و هم‌وطنان در این مناطق باید تمهیدات لازم را در نظر داشته باشند. 

وی افزود: در دو روز آینده در نیمه شرقی کشور نواحی مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. همچنین  امشب دریای خزر و در سه روز آینده شرق دریای عمان مواج است.

وی در خصوص، وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز گفت: آسمان تهران فردا جمعه یکم تیرماه کمی ابری تا نیمه‌ابری است و از بعدازظهر وزش باد شدید رخ می‌دهد.

خبرنگار: محبوبه کباری 


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

آسیب جدید اینستاگرام برای کاربران ۱۳ ساله-پیام امروز

وال‌استریت ژورنال در گزارشی تحقیقاتی با همکاری یکی از استادان دانشگاه نورت‌ایسترن متوجه شده است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *