سوله آکام فلز

هشدار وزارت نیرو به ادارات پرمصرف؛ مصرف را کاهش ندهید برق اداره قطع می‌شود-پیام امروز


مسعود عزیزی معاون خدمات مشترکین توزیع برق شهر تهران در برنامه تهران ۲۰ شبکه پنج سیما اظهار کرد: در حال حاضر مصرف برق پیک بار تهران، ۴۵۵۰ مگاوات است که تقریباً بین ۱۰ تا ۱۵ درصد مصرف تهران مربوط به ۵۰۰۰ مشترک اداری می‌شود.

وی با بیان اینکه تغییر ساعات کار ادارات به عنوان یکی از راهکار‌های مدیریت بار شبکه در تابستان است، گفت: قطعاً پیگیری‌های لازم در این زمینه صورت گرفته است. تمامی ادارات تهران دارای لوازم اندازه‌گیری و کنترل‌ها و مجهز به سیستم هوشمند هستند و ما می‌توانیم از راه دور مصرف برق آنها را رصد، پایش و حتی کنترل کنیم.

عزیزی با اعلام اینکه در حال حاضر ۳۵۰ تیم فنی و تخصصی در شهر تهران عملکرد ادارات را به صورت میدانی کنترل می‌کنند، گفت: تمامی دستگاه‌های اداری موظفند یک ساعت پیش از خاتمه ساعت کاری، تجهیزات سرمایشی مورد استفاده خود را خاموش کنند و در صورتی که کاهش مصرف مورد انتظار مطابق با مصوبه هیات دولت حاصل نشود، برق اداراتی که اقدام به همکاری نکرده‌اند با اخطار قبلی قطع خواهد شد. هر روزه توسط مرکز پایش تهران، ادارات پرمصرف رصد و کنترل می‌شود.

معاون خدمات مشترکین توزیع برق شهر تهران گفت: برای امسال برنامه‌ریزی کرده‌ایم که همچون سال گذشته که تغییر ساعات ادارات منجر به صرفه‌جویی حدود ۱۸۰ مگاواتی برق شد بتوانیم این هدف را محقق سازیم.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

اعتیادی که به جنایت خانوادگی ختم شد-پیام امروز

سردار علی ولیپور گودرزی گفت: برابر اعلام یکی از بیمارستان‌های جنوب تهران از طریق تماس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *