سوله آکام فلز

نیروهای مسلح ایران در بین نیروهای مسلح دنیا کمترین جرائم را دارند

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: آمارها نشان می دهد که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در بین نیروهای مسلح دنیا کمترین جرائم را دارند چون تربیت شده مکتب حسینی هستند.

حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان،  امروز شنبه ۲۹ مردادماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح در راستای اجرای  اصل ۱۷۲ قانون اساسی به عنوان یک دادگاه اختصاصی برای رسیدگی به جرائم نیروهای مسلح و پرسنل و کارکنان وزارت اطلاعات تشکیل شده است که وظیفه بسیار خطیری را بر عهده دارد.

 به گزارش ایسنا، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح ادامه داد: قبل از رسیدگی به جرائم نیروهای مسلح بیشتر به دنبال پیشگیری از وقوع جرم هستیم چون معتقدیم حتی اگر یک نفر از نیروهای مسلح انحراف از معیار پیدا کند و مرتکب جرم شود خسارت بر نیروهای مسلح و امنیت کشور است چون کوهی از اطلاعات مربوط به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ماهیت ارزشمندی در هر کشوری دارند و رهبر معظم انقلاب تأکید دارند که اقتدار و سلامت نیروی‌های مسلح باید حفظ  شود و سازمان قضایی نیروهای مسلح از قوای کشور صیانت کند، تصریح کرد: آمارها نشان می‌دهد که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در بین نیروهای مسلح دنیا کمترین جرائم را دارند چون تربیت شده مکتب حسینی هستند و فرمانده این افراد ولی فقیه عادل جامع الشرایط است.

پورخاقان خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تنها نیروی مسلح نیستند بلکه هر جایی از جمله در سیل، زلزله و بحث کرونا نیاز به مجاهدت و حضور آنان باشد با تمام وجود برای کمک به مردم و نظام حضور پیدا می کند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به موفق عمل کردن سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان جنوبی، گفت: این استان به دلیل گستردگی جغرافیایی و تهدیدهای مرزی، زمینه برای ارتکاب جرم را داراست، اما خوشبختانه نیروهای مسلح استان به خوبی عمل کرده اند.

وی با بیان اینکه این اوج افتخار است که نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمن «اشدا علی الکفار» و در مقابل مردم «رحما بینهم» است، اظهار کرد: نیروی نظامی در جمهوری اسلامی یعنی امثال شهید همدانی‌ها که بیش از ۳۰ سال از عمر خود را در خدمت نظام اسلامی بود و در عملیات مختلف خوش درخشید و بارها تا مرز شهادت پیش رفت. بعد از پایان جنگ تحمیلی و دوران بازنشستگی نیز به عنوان یک سرباز به دستور مقام معظم رهبری به سوریه می رود و یکی از وظایف مهم ایشان ایجاد وحدت بین مذاهب مختلف سوری بود تا دشمن نخواهد سوء استفاده کند که در انجام این وظیفه با تقویت جبهه مقاومت بسیار موفق عمل کرد و در نهایت شهید شد و امروز نتیجه این مجاهدت ها نابودی و تقلیل قدرت داعش است.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

مجمع تشخیص با بندی از برنامه هفتم مخالفت کرد-پیام امروز

نشست مجمع تشخیص مصلحت نظام که با حضور سران سه قوه، اکثریت اعضا، رئیس کمیسیون‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *