سوله آکام فلز
پروژه تریتیوم vip

همه چیز درباره پروژه تریتیوم vip – منطقه ۲۲ تهران

چند سالی است که منطقه ۲۲ تهران یا شهرک گلستان که به شهرک راه آهن هم معروف است سازه های بزرگ را در خود جای داده است. این منطقه پروزه های بزرگی را از جمله پروژه های سپاه به خود دیده است. پروژه برج تریتیوم vip یکی از اینهاست که البته هنوز به بهره برداری نرسیده است. در ادامه نگاهی به این پروژه خواهیم داشت.

معرفی پروژه تریتیوم وی آی پی(vip)

برای اطلاع از پروژه تریتیوم vip با ما همراه باشید. مطمئنا نام و آوازه برجهای مسکونی با برند تریتیوم در منطقه ۲۲ و اطراف دریاچه چیتگر به گوشتان خورده است. در واقع در سال ۱۳۹۸ بود که برند تریتیوم در منطقه ۲۲ و غرب دریاچه شکل گرفت و این برند با سرعتی مثال زدنی در مدتی کوتاه توانست نام خود را در صدر برجهای لوکس منطقه ۲۲ قرار دهد. برج های سر به فلک کشیده و لوکس تریتیوم را در جای جای منطقه ۲۲ از غرب دریاچه گرفته تا شمال شهرک شهید باقری و مروارید شهر می توان مشاهده نمود برج هایی که با طراحی خاص و اجرای منحصر به فرد خود نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نماید. برندی که علاوه بر منطقه ۲۲ تهران ، در کرج و در پردیس نیز حضور دارد و کم کم در حال گسترش به سایر شهرهای کشور نیز می باشد. برندی فاخر که توسط سازنده ای معتبر و خوش نام ساخته می شود.

پروژه برج تریتیوم vip

با توجه به اینکه تمام برجهای تریتیوم در منطقه ۲۲ با نامهای پروژه تریتیوم ۱ الی پروژه تریتیوم ۴ شناخته می شوند و نام گذاری برجها بر اساس ترتیب ساخت شماره گذاری میشود مطمئنا این سوال در ذهن همه ایجاد می شود که چرا آخرین پروژه در حال شرکت به جای تریتیوم ۵ به نام پروژه تریتیوم vip نامگذاری کردیده است؟

پروژه تریتیوم vip شهرک گلستان

علت این است که طبق اعلام سازنده و با توجه به ویژگی های منحصر به فرد این پروژه از جمله برج باغ بودن و لوکیشن فوق العاده آن قرار است پروژه تریتیوم وی آی پی بسیار لوکس تر و مدرن تر و خاص تر از سایر پروژه های تریتیوم ساخته شود و شرکت سازنده آن را پروژه ویژه خود و خاص مشتریان ویژه خود میداند

پروژه تریتیوم vip یا همان برج باغ دارای بافت فرهنگی و اجتماعی بینظیر و منحصر بفرد با لوکیشن عالی برای سخت پسندان بهترین گزینه است و این برج لوکس در متراژهای متفاوت برای هرنوع سلیقه و بوجه ایی طراحی شده است.شرکت سازنده پروژه تریتیوم vip
شرکت سازنده برج های VIP تریتیوم شرکت نیکان سازه سدید است که با ساخت پروژه های برند تریتیوم در بین معدود شرکت های ساختمانی خصوصی فعال در منطقه ۲۲ به نام آشنا و بهترین شرکت تبدیل شده است.

این شرکت تولید کننده ۴ پروژه تریتیوم در منطقه ۲۲ در ۴ مکان مختلف می باشد. با ساخت این پروژه ها استانداردهای ساخت و زیبایی و طراحی در برج های مرتفع از نظر نما و ظاهر برج ها و در طراحی و طراحی داخل واحدها ارتقاء یافته و اشتراکات منطقه را بسیار افزایش داده است. ۲۲٫ در حال حاضر، برج‌های vip تریتیوم به عنوان برخی از مجلل‌ترین و مدرن‌ترین برج‌های منطقه ۲۲ معرفی می‌شوند.

مشخصات زمین و ساختمان پروژه تریتیوم VIP (Tritium VIP)

پروژه عظیم ترتیوم VIP در زمینی به مساحت تقریبی ۴۰ هزار متر مربع در ۹ بلوک ۱۶ طبقه شامل ۴ طبقه منفی پارکینگ و انباری و ۱۲ طبقه همکف که شامل یک طبقه لابی و ۱۱ طبقه مسکونی می باشد. با زیربنای ۱۵۰ هزار متر مربع ۸۶۹ واحد در حال ساخت می باشد. علاوه بر این، پروژه VIP تریتیوم دارای ۱۰۰۰ متر مربع ساختمان تجاری در خارج از برج ها است که برای تسهیل امور روزمره ساکنان برج ها به شرکت های خدماتی و اجتماعی اختصاص خواهد یافت.از ویژگی های ساختاری برج های VIP تریتیوم می توان به اسکلت بتنی، سقف های وافل، عایق حرارتی و صوتی، حفاظت در برابر آتش و تجهیزات ایمنی از جمله تشخیص و اطفاء حریق، سیستم های هوشمند خودکار، سیستم برق اضطراری، سیستم های کنترل و مخابرات از جمله آنتن مرکزی اشاره کرد. و ماهواره، دوربین های آیفون تصویری و مداربسته، سیستم اینترکام، دزدگیر امنیتی، سیستم روشنایی هوشمند، تایمر هوشمند ریموت و پنجره های دوجداره که به صورت عمودی در واحدها استفاده می شوند و بیشتر نمای برج را تشکیل می دهند.

موقعیت پروژه

پروژه تریتیوم vip در انتهای اتوبان خرازی شهرک راه آهن قدیم تقاطع بلوار گلها و بلوار هوانیروز واقع شده است.
در منطقه که تمام ساکنین آن در خانه های ویلایی ۲۰۰ تا ۳۰۰ متری سکونت دارند .
و مبلغ زمین و تراکم آن منطقه از مناطق دیگر ۲۲ بالاتر هست.

موقعیت پروژه نسبت به دریاچه

پروژه تریتیوم vip در ۳ دقیقه ای و ۱ کیلومتری دریاچه چیتگر واقع شده است اما از شلوغی و ازدحام دریاچه چیتگر به دور است و این یک حسن حساب میشود که در نزدیکی دریاچه باشید و از هیاهو دریاچه به دورباشید .و این نزدیکی باعث میشود واحدها در زمان تحویل ارزش افزوده خوبی به همراه داشته باشد.

موقعیت پروژه نسبت به پارک جنگلی چیتگر

پروژه تریتیوم در نزدیکی کوهک واقع شده جایی که پارک جنگی چیتگر هم در آنجا واقع شده است .

موقعیت پروژه نسبت به مترو

نزدیک ترین ایستگاه مترو به پروژه ،ایستگاه مترو چیتگر می باشد.

منابع :

https://diyar22.com

https://foroosh22.com

https://40-30.co

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است-پیام امروز

دولت سیزدهم ساخت ۴ میلیون واحد نهضت ملی مسکن را در دستور کار خود قرار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *