همکاری با جهاددانشگاهی در کاهش آسیب های اجتماعی/ ایسنا رسانه جوانان است

ایسنا/گلستان معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان گلستان گفت: معاونت امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان گلستان آمادگی دارد از ظرفیت پژوهشی جهاددانشگاهی در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی استفاده کند.

حامد ملاحسنی امروز(شنبه ۸ مرداد) در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی و سردبیر خبرگزاری ایسنا گلستان که در آستانه فرا رسیدن سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی و روز خبرنگار انجام شد، اظهار کرد: یکی از خلأهای موجود در حوزه فرهنگی و ترویجی، فقدان پشتوانه علمی است به همین دلیل برخی از اقدامات انجام‌شده در حوزه فرهنگ‌سازی، بازخورد مناسبی به همراه ندارد.

وی به راه اندازی قرارگاه محله محور آمنین در استان گلستان اشاره کرد و افزود: معاونت امور جوانان به منظور جلوگیری از روند کاهشی ازدواج و روند صعودی طلاق، اقدام به تشکیل قرارگاهی در حوزه خانواده با اجرای طرح محله محور «قرارگاه آمنین» کرده است.

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان گلستان با بیان اینکه در راستای اجرای طرح محله محور آمنین از ظرفیت پژوهشی جهاددانشگاهی استفاده می شود، یادآور شد: معاونت امور جوانان استان آمادگی دارد در مأموریت های ویژه حوزه جوانان از جمله فرهنگ سازی ازدواج جوانان از ظرفیت جهاد دانشگاهی و دانشگاه ها استفاده کند و در این راستا برگزاری کارگاه‌های رایگان در حوزه مهارت ازدواج در دستور کار قرار دارد.

ملاحسنی با بیان اینکه جهاددانشگاهی در حوزه تولید محتوای حرفه‌ای و جهاد تبیین می تواند به کمک ما بیاید، متذکر شد: در حوزه آسیب های اجتماعی نیاز به انجام کار پژوهشی قوی وجود دارد که می توان از ظرفیت جهاددانشگاهی در این راستا استفاده کرد.

وی ایجاد دهکده گیاهان دارویی توسط جهاددانشگاهی را اقدامی ارزشمند در حوزه ایجاد اشتغال برشمرد و یادآور شد: یکی از مأموریت های ویژه ما کمک به اشتغال پذیری جوانان است که در این بخش نیز می توانیم از ظرفیت جهاددانشگاهی بهره مند شویم.

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان گلستان بر لزوم حمایت از سمن‌های مردم‌نهاد تأکید کرد و گفت: درصدد هستیم از ظرفیت جهاددانشگاهی برای توانمندسازی سمن های مردم نهاد استفاده کنیم.

ملاحسنی بر استفاده از ظرفیت اداره هنر و رسانه و به ویژه خبرگزاری ایسنا که متعلق به جوانان و دانشجویان ایت در فرهنگ‌سازی و انعکاس فعالیت های جوانان در جامعه تاکید کرد و گفت: امیدواریم در قالب همکاری های مشترک در بخش تولید محتوا بتوانیم‌اقدامات موثری را به فرجام‌ برسانیم.‌

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

زمان حمله پشه آئدس به انسان + فیلم-پیام امروز

۰۹:۵۲ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ علی اصغر زنده دل، متخصص طب سنتی در برنامه تلویزیونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner