وادی: نیاز به ویترینی برای دیده شدن داشتیم/ هدف‌مان رسیدن به پلی‌آف است

ابراهیم وادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد حضور تیم آریو در لیگ برتر والیبال اظهار داشت: حامی مالی تیم ما مالکیت تیم آریو را در اختیار دارد در چند رشته از جمله والیبال و بسکتبال فعالیت حرفه‌ای دارد. تیم والیبال ما سال گذشته در سری B بود و امسال قصد داشتیم از سری A به لیگ برتر برسیم.

عضو هیئت عامل باشگاه آریو ادامه داد: از باشگاه هراز با ما تماس گرفتند و اعلام کردند که قصد واگذاری امتیاز تیمشان در لیگ برتر والیبال را دارند. حامیان مالی دو تیم هراز و آریو، همکار لبنیاتی هستند و در نهایت، طبق جلسه‌ای که داشتیم، مقرر شد، امتیاز لیگ برتری هراز به ما واگذار شود و امتیاز دسته یک ما به هراز برسد.

سرمربی تیم والیبال آریو گفت: ما نیاز به ویترینی داشتیم تا بازیکنان‌مان در بالاترین سطح ممکن دیده شوند. بهترین و بالاترین سطح، لیگ برتر والیبال است که به این هدف خود رسیدیم.

او در مورد بازیکنان فصل آینده تیمش تصریح کرد: نیمی از تیم، بازیکنان جوان خودمان هستند که در منطقه اسلامشهر به والیبال معرفی شده‌اند. سه یا چهار بازیکن در پست‌های سرعتی و پاسور نیز جذب خواهیم کرد. پیش‌بینی‌ما برای نخستین حضور در لیگ برتر، قرار گرفتن در بین ۸ تیم برتر و رسیدن به پلی‌آف است. ما می‌خواهیم یک تیم کم نوسان در لیگ باشیم.

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کمیته استیناف محکومیت استقلال و پرسپولیس را تایید کرد-پیام امروز

۱۱:۲۷ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ آرای صادره کمیته استیناف به شرح زیر است: *در خصوص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner