سوله آکام فلز

واکنش‌ها به خداحافظی فدرر؛ از مسی تا نادال و آلکاراس

به گزارش خبرگزاری تسنیم، راجر فدرر ۴۱ ساله سوئیسی روز گذشته اعلام کرد به دلیل سلامتی‌اش تصمیم به کناره‌گیری از ورزش حرفه‌ای گرفته و لیور کاپ لندن در ماه جاری میلادی آخرین حضور رسمی‌اش در مسابقات تنیس حرفه‌ای جهان خواهد بود.

در این میان لیونل مسی، ستاره آرژانتینی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن فرانسه در واکنش به خداحافظی راجر فدرر گفت: راجر نابغه‌ای بی‌نظیر در تاریخ تنیس جهان و الگویی برای هر ورزشکاری است. بهترین‌ها را در صحنه جدید برای شما آرزو می‌کنم. دلتنگ تو در زمین تنیس خواهیم شد. 

رافائل نادال، تنیسور اسپانیایی نیز اظهار داشت: راجر عزیز، دوست و رقیب من. ای کاش این روز هرگز نمی‌آمد. این روز به طور شخصی برای من و هر ورزشکاری در جهان غم‌انگیزترین است. در آینده ما لحظه‌های بیشتری را برای به اشتراک گذاشتن خواهیم داشت، زیرا هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. از صمیم قلبم برای تو کنار خانواده‌ات آرزوی خوشبختی می‌کنم. شما را در لندن و لیور کاپ می‌بینم.

کارلوس آلکاراس برنده تنیس آزاد آمریکا ۲۰۲۲ و صدرنشین جدید رنکینگ جهانی در واکنش به خداحافظی راجر فدرر گفت: راجر یکی از الگوهایم و الهام‌بخش من بود. از شما برای هر کاری که در ورزش انجام دادید قدردانی می‌کنم. من هنوز هم می‌خواهم با تو بازی کنم!  آرزوی بهترین‌ها برای شما در آینده را دارم.

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها-پیام امروز

تیم ملی فوتسال ایران امروز به مدت یک ساعت دومین تمرین خود را در ساختمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *