سوله آکام فلز

واکنش تن‌هاخ به اخراج کاسمیرو/ تصمیم داور درست بود؟ + فیلم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال منچستریونایتد در ادامه روند صعودی خود موفق شد شب گذشته (شنبه) در دیداری خانگی از هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۲ بر یک کریستال‌پالاس را از پیش‌رو بردارد اما اخراج کاسمیرو در دقیقه ۷۰ اتفاق بد این بازی برای شیاطین سرخ بود. در دقیقه ۶۸ این بازی خطایی که بازیکن کریستال‌پالاس روی آنتونی بال برزیلی منچستریونایتد مرتکب شد، جرقه درگیری شدید بین بازیکنان دو تیم را زد که در ادامه داور پس از بررسی صحنه مربوطه به کاسمیرو بابت آنچه حرکت غیرورزشی و خشن تلقی کرد، کارت قرمز داد.

در تصاویر و فیلم‌های منتشرشده کاسمیرو در صحنه درگیری گلوی ویل هاگز بازیکن کریستال‌پالاس را با دست فشار می‌دهد، هر چند برخی هواداران منچستریونایتد با انتشار فیلم‌هایی از زوایای دیگر معتقد هستند که این هافبک دفاعی برزیلی دست خود را روی شانه بازیکن حریف و نزدیک به گردن او گذاشته تا او را آرام کند. برخی هواداران منچستریونایتد هم عکسی از لحظه‌ای منتشر کرده‌اند که بازیکن کریستال‌پالاس گلوی فِرد هافبک برزیلی شیاطین سرخ را گرفته و معتقدند که او هم باید اخراج می‌شد.

تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس , تیم فوتبال کریستال‌پالاس انگلیس , لیگ برتر فوتبال انگلیس , اریک تن‌هاخ ,

به هر حال این حرکت کاسمیرو ممکن است با سه جلسه محرومیت برای او از سوی کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس همراه شود، اتفاقی که اگر رخ دهد او بازی با تیم‌های لیدزیونایتد (خانگی – معوقه از هفته هشتم لیگ برتر)، لیدزیونایتد (خارج از خانه – هفته بیست‌وسوم لیگ برتر) و لسترسیتی (خانگی – هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر) را از دست خواهد داد.  

اریک تن‌هاخ پس از این دیدار درباره اخراج مدافع برزیلی‌‌اش گفت: صحنه‌ای که من دیدم این بود که در آن بازیکن کریستال پالاس ریسک بزرگی کرد تا آنتونی را مصدوم کند و سپس چندین بازیکن بسیار احساساتی شدند. سپس داور و تیم کمک‌داور ویدئویی (VAR) یک بازیکن را  (برای اخراج کردن) انتخاب کردند، بنابراین فکر می‌کنم آنها می‌توانستند بازیکنان بیشتری را در چنین حادثه‌ای انتخاب کنند و VAR می‌توانست بهتر دخالت کند. این چیزی است که من نمی‌فهمم و ناامید شدم اما باید از این فناوری به درستی استفاده کنیم. بازیکنان ما باید درست رفتار کنند و احساسات خود را کنترل کنند اما خوشحالم که ما روحیه داریم و پشت یکدیگر می‌ایستیم.

وی در ادامه اظهار داشت: همه در آن صحنه به آن درگیری واکنش نشان دادند و کاسمیرو تنها بازیکن درگیر در آن صحنه نبود. حتی یک بازیکن بود که بدتر از کاسمیرو عمل کرد. ما نسبت به اعتراض به این کارت قرمز باید فکر کنیم اما صادقانه باید بگویم که رفتار او قابل قبول نبود.

در فیلم زیر درگیری بازیکنان دو تیم را می‌بینید:

 

تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس , تیم فوتبال کریستال‌پالاس انگلیس , لیگ برتر فوتبال انگلیس , اریک تن‌هاخ ,

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش-پیام امروز

اوایل فروردین ماه امسال، کارکنان بیمارستان سوانح سوختگی بیمارستان شهید مطهری از طریق تماس تلفنی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *