واکنش وزیر ورزش به احتمال بازگشت ورزشکارانی که از کشور رفته‌اند


در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

واکنش وزیر ورزش به احتمال بازگشت ورزشکارانی که از کشور رفته‌اند





وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزشکارانی که رفته‌اند بچه‌های ما هستند، آن‌هایی که رفتاری علیه نظام نداشتند که پیگیری قضایی داشته باشد، راه برایشان باز است.

احمد دنیا مالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره ورزشکارانی که از کشور رفتند و اینکه در صورت تمایل این افراد برای بازگشت به کشور وزارت ورزش و جوانان چه کمکی به آنان خواهد کرد، عنوان کرد: قبلا مم اعلام کردم کسانی که رفته‌اند بچه‌های ما هستند، آن‌هایی که رفتاری علیه نظام نداشتند که پیگیری قضایی داشته باشد، مشکلی ندارند که عموم‌شان هم ندارند و شاید به طور موردی و استثنایی مواردی را داشته باشیم اما برای اکثریت این بچه‌ها راه باز است.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: من اعلام کرده‌ام که کمک می‌کنیم و این اطمینان را می‌دهیم که این بچه‌ها با خیال راحت بیایند و تحت پرچم کشور خودشان در هر رشته‌ای که دل‌شان می‌خواهد ورزش کنند و ما هم کمک‌شان می‌کنیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا کمیته‌ای برای بازگشت آن دسته از ورزشکارانی که می‌خواهند به کشور بازگردند در وزارت ورزش تشکیل شده است، گفت: کمیته‌ای تشکیل نشده است، اما فضای عمومی ما در وزارت ورزش و جوانان این است که به این بچه‌ها کمک کنیم و فدراسیون‌ها هم مسئولیت دارند در این قضیه مساعدت‌های لازم را به عمل بیاورند.



انتهای پیام/



Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

هویتِ گمشده‌ی «کارگر»/ برای دستمزد و امنیت شغلی کاری نکردند در عوض سن بازنشستگی را افزایش دادند!

۱۶ / ۰۷ / ۱۴۰۳ – ۰۵:۰۰:۰۸ یک فعال صنفی کارگری از رویکردهای حاکم بر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner