وجود ۱۲۰ شهید روحانی در سمنان/ برپایی کنگره شهدای روحانی فردا در شاهرود

ایسنا/سمنان استاندار سمنان از وجود ۱۲۰ شهید روحانی در استان سمنان خبر داد و گفت: روحانیت نقش مهمی در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشته است.

سیدمحمدرضا هاشمی در ادامه سفر کاروان خدمت استان به روستاهای جنوب سمنان در جمع مردم روستای دلازیان اظهار کرد: کنگره شهدای روحانیت استان نیز هرساله در یک شهرستان و کنگره امسال، فردا ششم خردادماه در شهرستان شاهرود برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کنگره ۴۰۰۰ شهید روحانیت کشور روز گذشته در قم برگزار شد ادامه داد: یکصد و بیست تَن از شهدای روحانیت والامقام، متعلق به استان سمنان است.

استاندار سمنان با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند تصریح کرد: باید شهدا را به عنوان الگوهای جامعه به نسل های آینده و جوانان بیش از پیش معرفی کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها از سوی دولت سیزدهم گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران فرمودند: سیاست‌های اقتصادی دولت باید حمایت شود و در این راستا از همراهی مردم در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها تقدیر می‌کنم.

این مدیر ارشد استانی با اشاره به برپایی کاروان های خدمت در استان سمنان اضافه کرد: در راستای تسهیل در دسترسی مردم به مدیران اجرایی استان و گره‌گشایی از کار آنها، کاروان خدمت با حضور مدیران ستادی و اجرایی در نقطه به نقطه استان برگزار می شود.

استاندار سمنان تصریح کرد: امروز دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین است، بهترین راه مقابله با آمریکا، مردمداری است.

وی خاطرنشان کرد: امورات مطرح شده در خصوص گردشگری و واحدهای بومگردی، راه روستایی، پوشش تلفن همراه و اینترنت، ورزش، آب و فاضلاب، احیا قنوات و سایر موارد روستای دلازیان به صورت جد در دستور کار قرار گرفته و بررسی و رسیدگی خواهد شد.

هاشمی با بیان اینکه تسهیلگری در امور و خدمتگزاری بهتر به مردم از اهداف اصلی برگزاری کاروان خدمت است اضافه کرد: امروز ضرورت دارد تا بحث تولید ثروت و اشتغالزایی در روستاها از طریق ارتقاء مهارت و برگزاری دوره‌های کارآفرینی، مهارت آموزی و فنی و حرفه ای و تقویت واحدهای بومگردی در دستور کار قرار گیرد.

 انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

سفر بدون ویزا به چین تمدید شد-پیام امروز

به نقل از یورونیوز، چین سفر بدون روادید را برای مالزی و ۱۱ کشور اروپایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner