سوله آکام فلز

ورزش باید به گفتمان عمومی جامعه تبدیل شود

ایسنا/لرستان سرپرست دانشگاه لرستان، گفت: ورزش را باید به یک گفتمان عمومی تبدیل کرد.

علی نظری، در نشست امضاء و تبادل تفاهم‌نامه فی‌مابین دانشگاه لرستان و اداره‌کل ورزش و جوانان استان، اظهار کرد: نهادینه کردن ورزش در جامعه به نوعی پدافند غیرعامل هم محسوب می‌شود؛ زیرا خودش مانع بسیاری از آسیب‌ها در سطح جامعه است.

وی ادامه داد: جامعه‌ی دانش‌بنیان و عقلانی، جامعه‌ای است که فرهنگ ورزش کردن را نهادینه می‌کند؛ زیرا با رویکرد پیشگیری، ترویج ورزش در جامعه، از بسیاری از آسیب‌های دیگر جلوگیری می‌کند.

سرپرست دانشگاه لرستان، افزود: مقام معظم رهبری نیز بر تقویت شاخص‌های ورزش در جامعه تأکید کرده‌اند؛ بنابراین، همه‌ ما وظیفه داریم در راستای گسترش ورزش در جامعه، اقدامات و همکاری‌های خود را بیشتر کنیم تا جامعه، کاملاً یک جامعه‌ی سالم و خردمند باشد.

وی، بیان کرد: دانشگاه لرستان ظرفیت‌های مختلف توانمندی دارد که از این ظرفیت‌ها با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، بایستی برای نهادینه‌کردن ورزش در استان، استفاده شود.

نظری، ادامه داد: دانشگاه لرستان و اداره‌کل ورزش و جوانان استان باید بر مبنای فعالیت مشترک هیئت‌های اندیشه‌ورز و دانش‌بنیان، بایستی ورزش را به یک گفتمان عمومی در همه لایه‌های جامعه، تبدیل کند.

سرپرست دانشگاه لرستان، تصریح کرد: هرچقدر دانشگاه از نظر اثرگذاری در کاهش نظام مسائل استان، قوی‌تر باشد، خود به خود، بخش‌های دیگر استان هم قوی‌تر خواهند شد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

تشخیص بیماری مرگبار از روی دست‌ها-پیام امروز

به نقل از هلث، این بیماری، معمولا هیچ علامتی ندارد و برای تشخیص تایید شده، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *