ورود آسیایی‌ها و سفید پوستان ممنوع!

یک دانشگاه آمریکایی برای برگزاری یک کلاس آموزشی، ورود دانشجویان سفید پوست و آسیایی‌ها را ممنوع اعلام کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از نیشن‌آلرویو، در ماه مه سال جاری میلادی، دانشگاه “براون”( Brown ) یک دوره آموزشی آنلاین برگزار کرد که در زمینه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بود.

ولی نکته عجیب درباره برگزاری این دوره این بود که سفید پوستان و آسیایی‌ها امکان شرکت کردن در این دوره را نداشتند. این دوره تنها برای دانشجویان سیاه پوست، بومی‌ها و رنگین پوستان بود.

در این راستا، یکی از دانشجویان علیه دانشگاه و این اقدام نژاد پرستانه شکایت کرد.دانشجویی دیگر نیز اعلام کرد که به دلیل این رفتار نژاد پرستانه حاضر به ادامه تحصیل در دانشگاه براون نیست.

نکته‌ای که در رابطه با این اقدام دانشگاه براون وجود دارد، این است که دانشگاه براون معیار خود را بر اساس ویژگی‌های تغییر ناپذیر دانشجویان انتخاب کرده است.

دانشجویان براون بر این عقیده هستند که این ویژگی کافی است تا نظام آموزش عالی آمریکا دستخوش تغییرات جدی شود.

پس از اعتراض دانشجویان به رویکرد دانشگاه براون، به رئیس این دانشگاه ایمیلی ارسال شد و جنبه‌های نژاد پرستی و قومیتی این کلاس عنوان شد و درخواست شد که این برنامه برای هر دانشجوی شایسته‌ای برگزار شود.بدون توجه به رنگ پوست و نژاد.

در نهایت، دانشگاه براون در ماه اوت اعلام کرد که موارد برگزاری این دوره آموزشی مجددا تنظیم شد تا ماهیت فراگیر برنامه منعکس شود.

پس از تغییر رویکرد دانشگاه براون، دانشجویانی که نسبت به برگزاری این کلاس شکایت کرده بودند، مورد تقدیر و تحسین رسانه‌ها قرار گرفتند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

زمان حمله پشه آئدس به انسان + فیلم-پیام امروز

۰۹:۵۲ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ علی اصغر زنده دل، متخصص طب سنتی در برنامه تلویزیونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner