سوله آکام فلز

وسلین: صعود از دور گروهی سخت اما شدنی است/ از اینکه مقابل مونته نگرو مربیگری می‌کنم ناراحتم

سرمربی تیم ملی هندبال مردان گفت: ناراحتم که در مرحله گروهی قهرمانی جهان مقابل مونته‌نگرو قرار می‌کنم اما نباید فراموش کرد که این ورزش است.

به گزارش ایسنا، وسلین وویوویچ در مورد قرعه تیم ملی هندبال مردان ایران در مسابقات قهرمانی جهان لهستان و سوئد اظهار کرد: حریفان بسیار قدرتمندی در گروهمان داریم، اما تلاش می‌کنیم نتایج خوبی در قهرمانی جهان کسب کنیم.

وی گفت: اسپانیا تیم اصلی و به نوعی گل سرسبد گروه ما به شمار می‌رود، مونته‌نگرو تیم ملی فوق‌العاده‌ای دارد و سورپرایز بزرگ آخرین دوره مسابقات قهرمانی اروپا بود. شیلی هم در ادوار مختلف مسابقات جهانی حضور داشته است، اما ما از هیچ تیمی نمی‌ترسیم و با قدرت به مصاف تیم‌های حریف می‌رویم.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه امیدوار به صعود از گروه است، نیز گفت: کار بسیار دشواری است اما نشدنی نیست.

وویوویچ مونته نگرویی در پایان در مورد مصاف با تیم ملی کشورش نیز گفت: من ناراحتم که با مونته‌نگرو مصاف می‌کنم اما نباید فراموش کرد که این ورزش است.

بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان مردان از ۲۲ دی تا ۹ بهمن ۱۴۰۱ به میزبانی مشترک لهستان و سوئد برگزار می‌شود. پس از قرعه‌کشی، تیم ملی ایران در گروه A با تیم‌های اسپانیا، مونته‌نگرو و شیلی هم گروه شد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

هافبک استقلال زیر تیغ جراحی-پیام امروز

مهدی مهدی پور هافبک استقلال به دلیل پارگی رباط صلیبی در دیدار هفته بیست و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *