سوله آکام فلز

وسلین ۱۸ هندبالیست را به خط کرد

سرمربی تیم ملی هندبال مردان ۱۸ بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

به گزارش ایسنا، وسلین وویوویچ سرمربی مونته نگرویی تیم ملی هندبال مردان ۱۸ بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کرد. ملی‌پوشان خود را برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی آماده می‌کنند و این آخرین اردوی آنها قبل از اعزام است. این اردو قرار است از فردا پنج شنبه۳۰ تیر در سالن هندبال فدراسیون آغاز شود.

سلامان بربط، سید علیرضا موسوی، علی کوهزاد، محمد سیاووشی، علی رحیمی کازرونی، شهاب صادق زاده، مجتبی حیدرپور، محمدرضا کاظمی، افشین صادقی، سجاد استکی، مهران حسینی، احسان ابویی، محمدمهدی بهنام‌نیا، شاهو نصرتی، وحید مسعودی، محمدرضا اروعی، یونس آثاری و میلاد قلندری اسامی بازیکنان دعوت شده به آخرین اردو قبل از اعزام به بازی های کشورهای اسلامی است.

به این اردو ۱۸ هندبالیست دعوت شده‌اند ولی قرار است تنها ۱۶ بازیکن به بازی‌های کشورهای اسلامی اعزام شوند. کادر فنی تیم ملی ترکیب نهایی را بعد از پایان این اردو اعلام خواهد کرد.

وسلین ویوویچ به عنوان سرمربی، شهرداد مرتجی و حمید صادق شاه نشین به عنوان مربی و دانیال مصلح به عنوان فیزیوتراپ اعضای کادر فنی تیم ملی هندبال ایران را تشکیل می‌دهند.

تیم ملی هندبال مردان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی در گروه‌A  با ترکیه و آذربایجان همگروه است. در گروه دیگر نیز تیم‌های عربستان سعودی، قطر، مراکش و عراق حضور دارند. این مسابقات از ۱۶ تا ۲۳ مرداد در قونیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی + فیلم-پیام امروز

در چارچوب نیمه نهایی جام حذفی پرتغال تیم پورتو میزبان ویتوریا دگیمارش بود که با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *