وعده‌های الهی به یقین پیروزی نهایی از آن مقاومت خواهد بود


در پیام نماینده ولی فقیه؛

وعده‌های الهی به یقین پیروزی نهایی از آن مقاومت خواهد بود





​نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی شهادت سید حسن نصرالله، پیام تسلیت صاد کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام محمدحسین موسی‌پور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت. 

متن پیام به شرح زیر است: 

باسمه تعالی

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی شهادت سید حسن نصرالله

«إنّ الّذین قالوا ربّنا اللّه ثمّ اسْتقاموا تتنزّل علیْهم الْملائکة ألاّ تخافوا و لاتحْزنوا و أبْشروا بالْجنّة الّتی کنْتمْ توعدون» (فصلت: ۳۰) 

بار دیگر باند جنایتکار و رژیم بزدل و کودک‌کش صهیونیستی، خون پاک چند تن دیگر از فرماندهان غیور و سربازان جبهه مقاومت را به زمین ریخت و این بار، مجاهد بزرگ و سید شجاع جبهه مقاومت و جهان اسلام، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، به قافله شهدا پیوست. این حادثه تلخ و غم‌بار، داغی عظیم بر دل مقاومت اسلامی گذاشته و یادآور خوی وحشیانه و ستمگرانه رژیم اشغالگر قدس است که همواره در تلاش است تا با ایجاد ترس و وحشت، ملت‌های مسلمان و مقاوم را به زانو درآورد. 

شهادت این مرد بزرگ و رهبر بی‌بدیل جبهه مقاومت را به ساحت مقدس صاحب الزمان (عج)، محضر رهبر معظم انقلاب آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، تمامی ملت ایران، لبنان، مردم مقاوم غزه و فلسطین و تمام نیروهای جبهه مقاومت تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم. بی‌گمان، شهادت سرداران رشید نه تنها خللی در عزم و اراده نیروهای مقاومت وارد نخواهد کرد، بلکه بر همبستگی و قدرت جبهه مقاومت در برابر ظلم و ستم صهیونیستی می‌افزاید. 

رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی که پس از شکست‌های پیاپی در برابر رزمندگان مقاومت، از هیچ جنایتی دریغ نکرده است، اکنون با هدف قرار دادن رزمندگان حزب‌الله و مردم بی‌دفاع لبنان و فلسطین، در تلاش است تا اراده مقاومت را بشکند. اما همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، «صهیونیست‌ها کوچک‌تر از آن‌اند که به ساخت مستحکم جبهه مقاومت صدمه وارد کنند.» 

در این برهه حساس تاریخی، با توکل به خداوند متعال و با صبر و استقامت در برابر این جنایات، با اعتماد به وعده‌های الهی و آموزه‌های وحیانی به یقین پیروزی نهایی از آن مقاومت خواهد بود و جنایتکاران به‌زودی به سزای اعمال خود خواهند رسید. و خون پاک سید حسن نصرالله و تمامی شهدای مقاومت، نهال استقامت را قوی‌تر و آزادی قدس شریف و نابودی رژیم صهیونیستی به لطف الهی را تسریع خواهد کرد. 

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته



انتهای پیام/



Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

تسلیت موسسه شهید آوینی در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان

۰۷ / ۰۷ / ۱۴۰۳ – ۱۷:۰۰:۳۱ موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی در پیامی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner