سوله آکام فلز

پایان راه سارقان نمایشگاه بین المللی-پیام امروز


سرهنگ  بهزاد نوری  فرمانده یگان‌های حفاظت فیزیکی پلیس پیشگیری فاتب گفت: پیرو مراجعه یکی از اتباع خارجی و گزارش وقوع یک فقره سرقت به شیوه کش رو زنی، عوامل پلیس پیشگیری تحقیقات پلیسی را آغاز کردند. 

وی افزود: تحقیقات اولیه نشان از این داشت، سارق با استفاده از شلوغی نمایشگاه از تبعه خارجی مقدار ۷۰۰ یورو، ۶۰۰ دلار، ۲۰۰ یوان و ۴۰ میلیون تومان وجه نقد سرقت می‌نماید و ماموران با بررسی دوربین‌های مداربسته و استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی، سارق را شناسایی کرده و دستگیری او در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی اظهار داشت: ماموران انتظامی نمایشگاه با بدست آوردن مشخصات ظاهری متهم، تحقیقات میدانی گسترده‌ای را آغاز و محل‌های احتمالی تردد سارق را تحت نظر قرار دادند.

سرهنگ نوری تصریح کرد: تحقیقات پلیس ادامه تا اینکه روز پذشته، ماموران پلیس در هنگام رصد تصاویر مانیتور‌های دوربین‌های مداربسته متوجه حضور سارق در محوطه نمایشگاه می‌شوند و سارق را در یک عملیات پلیسی پس از تعقیب و گریز و طی کردن مسافت حدود ۲ کیلومتر، دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد سارق در این مرحله با همدستش به نمایشگاه مراجعه کرده است افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی همدست سارق که در حال حمل یک عدد لپ تاپ سرقتی بود دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری ۱۴۵ ونک در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به جرایم خود اعتراف و تحقیقات پلیسی برای کشف سایر جرایم احتمالی کلید خورد.

فرمانده یگان‌های حفاظت فیزیکی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان با رعایت توصیه‌های پلیسی در محل‌های عمومی و پرتردد مراقب وسایل و اشیاء قیمتی خود باشند و از رها کردن آن در هر مکانی خودداری کنند.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

اجرای سیاست زهکشی شالیزار‌ها راهکار خودکفایی برنج-پیام امروز

وزارت جهاد بر خودکفایی برنج به عنوان دومین محصول استراتژیک در برنامه هفتم تاکید دارد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *