سوله آکام فلز

پایان راه سارق محتویات خودرو حین سرقت-پیام امروز


سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: گشت انتظامی کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه در حین گشت زنی در خیابان “پاسدار گمنام” یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش که راکب آن در حال سرقت محتویات خودروی پارک شده در کنار خیابان بود را مشاهده کردند.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: ماموران پلیس بلافاصله اقدام به دستگیری متهم کردند که متهم با مشاهده ماموران سریعا متواری شد و طی یک تعقیب و گریز کوتاه و با ایجاد طرح مهار موفق به دستگیری متهم شدند. 

این مقام انتظامی تصریح کرد: از متهم کامپیوتر و باتری خودرو کشف شد که جهت تشکیل پرونده و کشف جرائم احتمالی دیگر به همراه متهم به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ بهرامی افزود: پس از انتقال به کلانتری و بررسی‌های بیشتر مشخص گردید متهم سابقه دار در زمینه سرقت محتویات خودرو میباشند و به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد وهمچنین عنوان کرد اموال سرقتی را به مالخری به فروش می‌رساند که دستگیری مالخر در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه کرد: خودرو‌های خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل و دزدگیر مجهز کرده و از قرار دادن اشیا قیمتی و مدارک داخل خودرو خودداری کنند. 


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

ثبت‌نام و انتخاب رشته دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۳ تمدید شد-پیام امروز

۱۹:۴۱ – ۰۳ تير ۱۴۰۳ ۱۹:۴۱ – ۰۳ تير ۱۴۰۳  دکتر علیرضا کریمیان با بیان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *