پردیس زیست‌فناوری و مهندسی ژنتیک ایران تأسیس می‌شود

پردیس علم و فناوری در حوزه مهندسی ژنتیک با همکاری پژوهشگاه ملی ژنتیک‌ و پارک علم وفناوری دانشگاه صنعتی شریف در کشور با امضای تفاهم‌نامه‌ای تاسیس می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکترمحمدی سرپرست پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری در مراسم امضای این تفاهم‌نامه با بیان اینکه قرار گرفتن دومجموعه توانمند شریف و پژوهشگاه ملی ژنتیک درکنار یکدیگر می‌تواند نتایج و برکات بزرگی را برای کشور به همراه داشته باشد، گفت: پژوهشگاه دارای واحدهای تخصصی علمی و فناوری در زیست فناوری است که با همکاری با پارک فناوری دانشگاه شریف می‌تواند در تحقق شعار سال نقش مؤثری در حوزه تخصصی خود ایفا کند.

وی افزود: تعامل با پارک فناوری شریف فرصت خوبی با هدف تحقق شعار تولید دانش‌بنیان و اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه‌های پزشکی، کشاورزی ایجاد می‌کند و هم‌افزایی و همگرایی مجموعه‌های تخصصی مثل این دومجموعه باعث خدمت به کشور و اسلام می‌شود.

مهندس مجید دهبیدی‌پور، رییس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف ضمن معرفی فعالیتهای این پارک، گفت: در پارک فناوری شریف پنج دسته مخاطب داریم که شامل “واحدهای فناور دوره پیش رشد(تیم‌های استارتاپی)”، “واحدهای فناور دوره رشد(شرکت‌های پویا)”، “دوره‌های فناور پسارشد(شرکت‌های رشدیافته)، “دفاتر فناوری و نوآوری صنایع” و “تامین‌کنندگان خدمات” می‌شود.

به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری، تفاهم‌نامه پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و پارک فناوری دانشگاه صنعتی شریف به منظور تاسیس پردیس علم و فناوری در پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری به امضاء رؤسای این دو مرکز علمی رسید.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

زمان حمله پشه آئدس به انسان + فیلم-پیام امروز

۰۹:۵۲ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ علی اصغر زنده دل، متخصص طب سنتی در برنامه تلویزیونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner