سوله آکام فلز

پرس: رئیس جمهور فرانسه نظر ام باپه را تغییر داد

رئیس باشگاه رئال مادرید درباره پشت پرده عدم انتقال ام باپه سخن به میان آورد. او همچنین لواندوفسکی را خرید خوبی برای بارسلونا می داند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید در برنامه ورزشی الچرینگیتو حضور پیدا کرد و درباره مسائل مهمی به صحبت پرداخت.

او در ابتدا درباره دلیل عدم انتقال ام باپه به رئال مادرید گفت: ام باپه رویای حضور در رئال مادرید را داشت اما مجبور شد که بی خیال این رویای خود شود چرا که رئیس جمهور فرانسه با او تماس گرفت. نمی دانم که بین آنها دقیقا چه صحبت هایی رد و بدل شد اما این تماس تاثیر زیادی داشت. فشار باعث شد تا ام باپه نظر خود را تغییر دهد. برای یک بازیکن جوان آسان نیست که چگونه با این فشار سنگین برخورد کند. مادر ام باپه می دانست که رویای کودکی او حضور در رئال بود. به نظرم فشار سیاسی بیشتر از پول بر روی ام باپه تاثیر گذاشت و او را از رئال دور کرد.

رئیس باشگاه رئال مادرید ادامه داد: ام باپه رویای حضور در رئال را از دست داد. من پیش تر ندیده بودم که رئیس جمهور یک کشور با یک بازیکن تماس بگیرد و مانع انتقال او به یک تیم شود. اصلا نمی‌توانم چنین چیزی را در اسپانیا تصور کنم. در نهایت ام باپه نیامد و باید این را قبول کرد. اگر همه به شما فشار بیاورند قطعا روی شما تاثیر می گذارند و ام باپه چنین شرایطی را تجربه کرد. این بازیکن راهی رئال نشد و از رویای خود گذشت. من هم باید بگویم که دیگر رویای دیدن ام باپه با پیراهن رئال را ندارم. برای این بازیکن بهترین ها را آرزو می‌کنم و در نهایت هیچ بازیکنی بالاتر از رئال نیست.

پرس درباره تمدید قرارداد وینیسیوس گفت: می خواهیم قرارداد این بازیکن را تمدید کنیم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. او اعلام کرده که رئال را ترک نمی کند. وینیسیوس در اینجا مرد شده است و به قول خود وفادار خواهد بود. او به زودی توپ طلا را به دست خواهد آورد. اکنون بنزما بعد از سال ها صبر به این جایزه نزدیک شده است. بعد از این دو بازیکن نوبت رودریگو خواهد بود که برای رسیدن به توپ طلا تلاش کند.

او درباره حضور زیدان در پاری سن ژرمن گفت: من چیزی در این زمینه نمی‌دانم. زیدان اسطوره رئال و مرد مادریدی است. باید دید که در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت.

پرس درباره احتمال حضور لواندوفسکی در بارسلونا گفت: مگر من مدیر ورزشی بارسلونا هستم؟ به نظرم این انتقال برای بارسلونا بسیار خوب خواهد بود.

او در پایان درباره اشک های مسی بعد از ترک بارسلونا گفت: این طبیعی است. وقتی یک بازیکن بعد از مدتها از خانواده خود جدا شود باید هم گریه کند.

انتهای پیام
 

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

صعود استون ویلا در ضربات پنالتی با درخشش مارتینز/ فیورنتینا راهی نیمه نهایی شد-پیام امروز

دیدار‌های برگشت مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ اروپا برگزار شد و چهار تیم برتر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *