سوله آکام فلز

پروازِ پارکورکاران برای قهرمانی در مسابقات استان همدان

ایسنا/همدان مسابقات قهرمانی استان پارکور در بخش‌های فری رانینگ و اسپید به مناسبت جام بزرگ‌داشت قهرمان پیشکسوت ابراهیم ایرانی با حضور ۸۰ ورزشکار از “۹ شهرستانِ استان” مقابل دیدگان تماشاگران در محل باشگاه نیلی همدان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات استانی پارکور جام بزرگ‌داشت قهرمان پیشکسوت ابراهیم ایرانی در دو رده (پارکور و فری رانینگ) و (اسپید یا سرعت) عصرِ جمعه ۲۷ خردادماه با حضور ۸۰ شرکت کننده از همدان و شهرستان‌های نهاوند، تویسرکان، فامنین، بهار، اسدآباد، ملایر، رزن و کبودراهنگ در محل باشگاه نیلی همدان با حضور تماشاگران و خانواده‌ها در فضایی پرهیجان برگزار شد.

سعید غلامی مودب، سعید خدمتی، محسن علی پناه، مجتبی خدومی به عنوان داوران این مسابقات و ابراهیم ایرانی به عنوان سرداور مسئولیت قضاوت این دیدارها را برعهده داشتند؛ پارکورکاران در بخش‌های خلاقیت، لند (فرود) ،فلو (اجرا و پیوستگی) و سختیِ حرکت توسط داوران مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گرفتند.

پروازِ پارکورکاران برای قهرمانی در مسابقات استان همدان

ابولفضل کرمانی از همدان مقام اول بخش حرفه‌ای را تصاحب کرد و متین مرادی از همدان و حسام معصومی از اسدآباد به ترتیب مقام‌های دوم تا سوم این بخش را از آن خود کردند؛ در بخش نیمه حرفه‌ای مسعود درایش از همدان اول شد و مرتضی داوری از همدان و امیر عاصف از همدان رده‌های دوم و سوم این پیکارها را به خود اختصاص دادند.

پروازِ پارکورکاران برای قهرمانی در مسابقات استان همدان

هم‌چنین در بخش آماتور امیر باشباغی از همدان رتبه اول را کسب کرد و سعید فقیه پوری از همدان و امیر محمد دارابی از نهاوند عنوان‌های دوم و سوم این رقابت‌ها را تصاحب کردند و در بخش اسپید علی خیشه از نهاوند، محمد حسین خوش صفر از همدان و امیر کردی از بهار به ترتیب موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم مسابقات شدند.

پروازِ پارکورکاران برای قهرمانی در مسابقات استان همدان

در پایان از قهرمانان و عنوان‌داران این رقابت‌ها با اهدای جایزه و حکم و لوح قهرمانی تقدیر شد.

رشته ورزشی پارکور از کمیته‌های زیر مجموعه هیات انجمن‌های ورزشی محسوب می‌شود؛ این رشته ورزشی در عین محبوبیت آن‌چنان که باید و شاید جایگاه واقعی خود را در کشور پیدا نکرده اما روز به روز مخاطبان آن بیش‌تر می‌شود و استقبال از آن بالاتر می‌رود.

در مجموع ۲۵۰ نفر پارکورکار به صورت حرفه‌ای و مبتدی در همدان مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی-پیام امروز

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *