تازه ها
سوله آکام فلز
پروژه نیکان
ر

پروژه نیکان مروارید شهر|پروژه نیکان چیتگر وزارت دفاع

پروژه نیکان منطقه ۲۲ یکی از معتبرترین پروژه های در حال ساخت با جواز ساخت، در شهرک مروارید شهر است. این پروژه دارای کاربری تجاری – مسکونی است. مجری پروژه نیکان تعاونی ثمین اجرای دقیق می باشد. این پروژه دارای دسترسی مناسب به اتوبان های حکیم، همت، آزادگان و تهران – کرج است. از دیگر نقاط قوت پروژه نیکان نزدیکی به ایران مال، دریاچه چیتگر و شهربازی می باشد. همچنین این پروژه تا مترو فاصله خیلی کمی دارد. تقریباً ۲ دقیقه با مترو وردآورد فاصله دارد.

پروژه نیکان دارای ۶ بلوک ۱۲ طبقه بوده و هر طبقه ۱۲ واحد دارد. متراژ واحدهای این پروژه ۸۰، ۱۰۰ و ۱۲۰ متری است که دو خوابه هستند. مدت زمان تخمینی برای تحویل پروژه، ۴۸ ماه است.

برج نیکان مروارید شهر

این پروژه توسط تعاونی مسکن ثمین اجرای دقیق، در حال ساخت و ساز است. این تعاونی زیر نظر وزارت دفاع است. همچنین تعاونی ثمین اجرای دقیق، یکی از تعاونی های ۲۱ گانه در اتحادیه تعاونی نمونه رسا است. از دیگر پروژه های موفق اتحادیه تعاونی نمونه رسا می توان به مجتمع تجاری اداری آرتمیس، برج های پارسیا و شهرک نمونه سپاه اشاره کرد.

پروژه نیکان چیتگر یکی از بهترین پروژه های منطقه ۲۲ تهران است که با پلاک ۲۰۲۰/۴ ثبت شده است. این برج، سند شش دانگ دارد. برای صاحب این واحدها، دفترچه مالکیت ثبت می شود. مالکین می توانند با مراجعه به دفتر خرید و فروش تعاونی مسکن ثمین اجرای دقیق، به نقل و انتقال واحد خود بپردازند.

سازنده برج نیکان

شرکت تعاونی مسکن ثمین اجرای دقیق که از تعاونی های زیرمجموعه سازمان صنایع هوا و فضای وزارت دفاع است ساخت پروژه مسکونی نیکان را در منطقه ۲۲ تهران برعهده دارد. این تعاونی از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را آغاز نموده و ضمن عضویت در اتحادیه تعاونی های نمونه رساء، رزومه ای درخشان از ساخت و تحویل بیش از ۴ هزار واحد در منطقه را نیز در کارنامه ۳۰ سال فعالیت خود به ثبت رسانده است.
نمونه ای از رزومه تعاونی:
* ساخت بیش از ۳۰۰۰ واحد شهرک نمونه منطقه ۲۲
* ساخت برج های پارسیا در شمال دریاچه
* ساخت در شهرک نفت اشرفی اصفهانی
* ساخت پروژه تجاری اداری آرتمیس
* ساخت بیش از ۱۴۰ واحد ویلایی در تنکابن

مزایای سرمایه گذاری در پروژه نیکان

پروژه های بسیار زیادی در منطقه ۲۲ تهران در حال احداث و حتی تکمیل شده وجود دارد که ما وظیفه خود می‌دانیم به عنوان کارگذاری رسمی تعاونی مسکن ثمین اجرای دقیق بهترین این پروژه ها را از نظر کیفیت و قیمت به شما معرفی کنیم تا با حداقل موجودی صاحب واحد مسکونی شوید.

فاکتور های بسیاری در پروژه نیکانوجود دارد که خیال خریداران را از بابت سرمایه گذاری امن، پرسود و آینده دار بودن پروژه راحت می کند و این پروژه را نسبت به سایر پروژه ها متمایز کند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سازنده معتبر (تعاونی مسکن ثمین اجرای دقیق) که با رزومه ی درخشان خود در تحویل پروژه های موفق و بزرگ در منطقه ۲۲ و پشتوانه مالی قوی امنیت و سرانجام موفق پروژه نیکان را تضمین می کند
  • نزدیکی به پروزه های بزرگ مانند ایران مال، مجموعه هزارو یک شهر و… که خود  دلیلی بر رشد منطقه در سال های آینده و در نتیجه سوددهی و افزایش قیمت پروژه های بزرگی چون نیکان است
  • دسترسی آسان، مزایای ویژه قراردادی و شرایط پرداخت اقساطی، سود سالانه و خسارت تحویل و… دیگر فاکتور های ارزشمندی پروژه نیکان محسوب می شوند

دسترسی های پروژه نیکان تعاونی ثمین

 

پروژه نیکان تعاونی ثمین به بهترین شکل و بهترین مصالح ساخته شده است. این پروژه فنس کشی شده است. گودبرداری هم اجرا شده و در مرحله ریختن فونداسیون است. پروژه نیکان تا بانک، مرکز خرید، مترو، پارک و فضای سبز فقط یک کیلومتر فاصله دارد. دریاچه، بیمارستان، فرودگاه و استادیوم ورزشی هم در فاصله ۲ تا ۵ کیلومتری این پروژه واقع شده اند. موقعیت و دسترسی پروژه نیکان از امتیازات مثبت آن است.

 

پروژه مسکن وزارت دفاع
پروژه نیکان

 

معرفی تعاونی ثمین اجرای دقیق و سوابق آن

 

تعاونی ثمین اجرای دقیق دارای سابقه ای درخشان در تهران، مخصوصاً منطقه ۲۲ می باشد. این تعاونی برج های خوش ساختی مثل: برج های مسکونی پارسیا، برج های تجاری – اداری پارسیا و چندین پروژه در مناطق شرق تهران و همچنین شمال ایران را به اتمام رسانده و تحویل داده است. این تعاونی از زیرمجموعه های هوا فضای وزارت دفاع است و یک تعاونی دولتی محسوب میشود. جزئیات قرارداد ساخت و میزان اقساط پروژه در زمان خود از طرف تعاونی و کارگزاری به اطلاع خواهد رسید.

 

تعاونی ثمین زیر نظر اتحادیه رسا قرار دارد. این اتحادیه مسئولیت رسیدگی و انجام پروژه های پارسیا، پروژه تجاری و اداری آرتمیس و شهرک نمونه و خیلی پروژه های دیگر را بر عهده داشته است. پروژه نیکان جزو بهترین پروژه های این تعاونی و اتحادیه می باشد . نام شرکت تعاونی ثمین اجرای دقیق به صورت رسمی و قانونی در مهر ماه سال ۱۳۷۰ به شماره ۸۵۷۳۸ در اداره کل ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی ثبت شده است.

 

پروژه نیکان وزارت دفاع

 

معرفی پروژه های مسکن وزارت دفاع

 

پروژه های زیادی توسط تعاونی مسکن وزارت دفاع  در شهرک های مسکونی منطقه ۲۲ و اطراف دریاچه چیتگر در حال اجرا می باشند. دو پروژه نیکان و پروژه الماس غرب توسط این تعاونی در حال ساخت هستند. پروژه ها و برج هایی که این تعاونی ساخته است به خاطر موقعیت عالی، آب و هوای پاک و دسترسی به مکان هایی مثل دریاچه چیتگر و لوکس بودن ساختمان ها محبوبیت خاصی دارند.

 

با مراجعه به سایت تعاونی مسکن وزارت دفاع می توانید از دیگر پروژه های این تعاونی اطلاعات بیشتری کسب کنید. پروژه ها بهترین امکانات را در اختیار ساکنان برج ها قرار می دهند. پروژه های مسکن وزارت دفاع با استفاده از بهترین مواد و مصالح ساختمانی ساخته می شوند.

 

قیمت واحدهای پروژه تعاونی ثمین در چیتگر

 

قیمت تقریبی واحدهای تجاری – مسکونی پروژه تعاونی ثمین در چیتگر هر متر  ۵۵۰۰۰۰۰ تومان می باشد. کسی که قصد خرید دارد باید برای خرید امتیاز هم مبلغی جداگانه پرداخت نماید. پرداخت مبلغ هر واحد تجاری- مسکونی به دو صورت نقدی و اقساط انجام می پذیرد. اولین پرداختی و حق امتیاز، ۱۵۰ میلیون می باشد. اقساط به دو شکل قابل پرداخت هستند. مبلغ اقساط با توجه به تعداد اقساط تعیین می شوند. خریداران می توانند ۴ قسط هر کدام به ارزش ۳۶ میلیون تومان بپردازند، یا اقدام به پرداخت ۶ قسط هر کدام به ارزش ۲۴ میلیون تومان کنند. مالک هر واحد، می تواند به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان نیز وام بگیرد. قیمت فروش آپارتمان وزارت دفاع هر متر مسکونی ۳ میلیون تومان است.‌ برای هر واحد مسکونی ۱۰۰ متری چیزی حدود ۳۱۰ میلیون تومان باید پرداخت شود.

 

امکانات پروژه نیکان تعاونی ثمین

 

مساحت ۱۹۳۰۰ متر مربع به پروژه نیکان اختصاص داده شده است. این پروژه با پلاک ثبتی ۲۰۲۰/۴ دارای ۹ طبقه مسکونی است. پروژه نیکان دارای  ظرفیت احداث ۳۴۸ واحد ۱۰۰ متری در تراکم ۳۴۸۰۰ متری دارد. این پروژه امکانات زیادی در اختیار ساکنان این برج قرار می دهد. این امکانات عبارتند از:

 

  • پارکینگ اختصاصی و مهمان و انباری
  •  شوتینگ زباله
  • کارواش
  • ۶ لاین آسانسور
  • سالن بازی برای کودکان
  • لابی مجلل
  • آنتن مرکزی
  • سالن اجتماعات برای برگزاری جلسات
  • هلی پد
  • سرمایش و گرمایش اختصاصی
  • فضای سبز
  • نماز خانه
  • سالن ورزشی مجهز
  • سیستم حفاظتی و نگهبانی ۲۴ ساعته
  • اینترنت وای فای

منبع : مسکن صدف


 

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

سطح مبارزه علیه آفت سن گندم به یک میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار رسید-پیام امروز

سعید معین در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آخرین آمار یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *