پرکاس: نفت برای قهرمانی بسته نشده است/ دلیل ندارد به همه هواداران جواب بدهم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: همه می‌دانند تیم نفت برای قهرمانی بسته نشده است.

به گزارش ایسنا، رضا پرکاس، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی با تیم هوادار اظهار کرد: نتایج هفته های ابتدایی ما را به یکسری از اهدافمان رساند. برای بازی فردا (جمعه) نیز با توجه به شکست هفته قبل یکسری تصمیمات گرفته شد و تمرینات خاصی انجام دادیم. سه امتیاز بازی با هوادار برای ما مهم است. البته تیم‌ها در جدول بسیار به هم نزدیک‌اند و با یک باخت یا برد می توان چهار، پنج پله تغییرات داشت. دو بازی گذشته هوادار را آنالیز کرده ایم و از این تیم شناخت داریم. به نظر من آنالیز بازی ها بیشتر باید روی تفکرات سرمربی و بازیکنان آن تیم باشد.

او درباره رضایت از خریدهایش در بازار نقل و انتقالات، عنوان کرد: قبل از اینکه وارد لیگ شویم در لحظات آخر دو بازیکن جدید گرفتیم. بازیکن خارجی‌مان را هم در اختیار داریم. ضمن اینکه طالب ریکانی بازیکن مصدوم ما با رفع مصدومیت به جمع ما اضافه شده است. البته او همراه تیم تمرین می کرد اما نمی خواستیم او را فدای یک بازی کنیم. ریکانی نقش مهمی در تیم ما دارد. بیت سعید هم برمی‌گردد و با یک خارجی دیگر هم در حال مذاکره هستیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره روند آماده سازی ورزشگاه تختی آبادان هم گفت: جا دارد مدیریت پالایش پخش آبادان و مدیریت باشگاه که برای آماده سازی ورزشگاه تلاش داشته اند تشکر کنم. ما هیچ مشکلی برای میزبانی نداریم.

پرکاس در پاسخ به سؤالی درباره اعتراض برخی هواداران تیمش بعد از بازی با آلومینیوم گفت: آنها کمتر از ۵ نفر بودند و نمی توان به آنها هوادار گفت زیرا هوادار نفت ۳۰، ۴۰ هزار نفر است. البته هوادار حق دارد گله مند باشد زیرا دوست دارد تیمش ببرد ولی قرار نیست همه بازی ها را ببریم. همه می دانند که تیم نفت برای قهرمانی بسته نشده و اگر سایر تیم ها برای رسیدن به این مهم ۳۰ درصد توان می گذارند ما باید ۱۳۰ درصد توان بگذاریم. به هر حال دلیلی نمی‌بینم به همه هواداران جواب بدهم زیرا برخی شخص دیگری را دوست دارند. در مجموع از هواداران نفت می خواهم مجموعه تیم را به صورت کلی ببینند.

پرکاس درباره روند نتیجه گیری تیمش نیز خاطرنشان کرد: نتایج دو هفته ابتدایی ما خیلی متفاوت از نتایج دو هفته ابتدایی فصل های گذشته نیست و شاید هم بهتر شده باشد. ما سعی می کنیم که رضایت هوادار را جلب کنیم.

وی درباره شارژ مالی تیمش هم خاطرنشان کرد: بودجه باشگاه مشخص است و مدیریت باشگاه شفاف در این زمینه صحبت کرده است. تیم های دولتی باید یکسری قوانین را در نظر بگیرند اما باشگاه با توجه به تعهداتش شارژ مالی داشته و گفته در روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت. به هر حال همه به جز سه، چهار تیم، دغدغه مالی دارند و به نحوی درگیر پرداختی ها هستند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کمیته استیناف محکومیت استقلال و پرسپولیس را تایید کرد-پیام امروز

۱۱:۲۷ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ آرای صادره کمیته استیناف به شرح زیر است: *در خصوص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner