پلمب ۲ واحد نانوایی متخلف در گلستان/ در برخورد با متخلفان نان مماشات‌ نمی‌کنیم

ایسنا/گلستان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان از پلمب دو واحد به اتهام کم‌فروشی، کیفیت پایین نان و فروش غیرقانونی آرد سهمیه خبر داد.

تقی حسام صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور نظارت و بازرسی در حوزه آرد و نان تشدید شده  و در گشت های مشترک نظارتی با نانوایی های متخلف برخورد می شود.

وی اضافه کرد: در راستای برخورد با نانوایی های متخلف دو واحد نانوایی در شهرهای دلند و خان‌ببین به اتهام کم فروشی، کیفیت پایین نان و فروش غیرقانونی آرد دولتی پلمپ شده‌اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان با بیان اینکه گشت‌های مشترک این اداره کل با دستگاه‌های اجرایی در قالب اکیپ های جداگانه و در ساعات اداری و غیر اداری انجام می‌شود، تاکید کرد: از آنجایی که این گونه تخلفات با سلامت و جان مردم ارتباط مستقیم دارد با متخلفان هیچگونه مماشاتی نداریم و اشد مجازات قانونی در انتظار آنها است.

حسام در پایان از همه شهروندان خواست؛ هرگونه تخلف در حوزه آرد نانوایی ها و فروش غیرقانونی آرد و غیره را به صورت حضوری تلفنی از طریق سامانه ۱۳۵ و یا تلفن ۱۲۴ سازمان صمت و جهاد کشاورزی گزارش کنند.

گفتنی است؛ صف‌های طولانی نان طی روزهای اخیر دوباره در گلستان به ویژه گرگان اوج گرفت و این مسئله موجب گله‌مندی مردم شده است.
انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کنترل تب دنگی به تنهایی از عهده وزارت بهداشت خارج است/ نیازمند اختصاص یک همت برای مقابله با بیماری هستیم – خانه ملت

گزارش شده است که تنها ۱۲ مورد بومی بوده اند و الباقی پس از سفر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner