سوله آکام فلز

پیشکسوت دوچرخه‌سواری: فدراسیون باید از بلاتکلیفی مدیریتی خارج شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فدراسیون دوچرخه‌سواری ۱۵ ماه است که با سرپرست اداره می‌شود و هنوز هم خبری از زمان برگزاری انتخابات نیست. این در حالی است که ثبت‌نام از نامزدها چند ماه قبل انجام شد اما صلاحیت نهایی افراد ثبت‌نام کننده هنوز از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است.

مهرداد صفرزاده پیشکسوت دوچرخه‌سواری و دبیر سابق فدراسیون این رشته در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط این فدراسیون اظهار داشت: به نظرم عملکرد فدراسیون در این ۱۵ ماه مشکلی نداشته و مسئولان فعلی توانسته‌اند نهایت توان خود را بگذارند تا امورات دوچرخه‌سواری به سرانجام برسد اما معتقدم که در مدیریت کلان و بلندمدت نمی‌توان به حضور سرپرست اکتفا کرد. در واقع نیاز به ثبات مدیریت در انجام برخی کارها وجود دارد، ضمن اینکه سرپرستی برای ۱۵ ماه نیز بسیار زیاد است.

وی ادامه داد: نهاد بالادستی فدراسیون، وزارت ورزش است که باید برخی کارها را انجام بدهد. من از سجادی شناخت خوبی دارم و این درخواست را می‌کنم که بهترین تصمیمات درخصوص فدراسیون گرفته شود تا هرچه سریع‌تر شاهد برخی انتخابات و انتخاب شایسته‌ترین فرد باشیم.

مربی و کارشناس دوچرخه‌سواری گفت: باید افراد متخصص بر سر کار بیایند و امورات را به دست بگیرند. امیدوارم شاهد اتفاقات زشتی که در گذشته رخ داده بود، نباشیم و افراد غیرمتخصص را در فدراسیون نبینیم. دوچرخه‌سواری یک رشته پرمدال است و با یک مدیریت صحیح و تصمیمات درست می‌تواند روزهای خوبی را تجربه کند.

صفرزاده درباره پیگیری فدراسیون جهانی از برگزاری انتخابات فدراسیون ایران عنوان کرد: فدراسیون جهانی سیستم مشخص خودش را دارد و همه کارها را طبق روال و منطق انجام می‌دهد. امیدواریم کارها و تصمیمات نیز در داخل کشور براساس همان روال جلو برود و انتخابات هر چه زودتر برگزار شود.

وی در پایان گفت: خانواده دوچرخه‌سواری این درخواست را از مسئولان ورزش دارد که خواسته‌هایش شنیده شود و اوضاع از این بلاتکلیفی به لحاظ مدیریتی خارج شود. بدون شک سرپرست فدراسیون تلاش زیادی کرده اما قطعاً ثبات مدیریت می‌تواند گره‌گشای مسائل زیادی باشد.

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

دشت سه امتیازی سرخ‌ها در آبادان/ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد-پیام امروز

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *