سوله آکام فلز

پیش بینی ۱۱ هزار میلیارد تومان برای کمک به پروژه های مختلف در استان مرکزی

ایسنا/مرکزی وزیر کشور در خصوص الحاق دریاچه کوکبیه به شهر افزود: در سفر هیات دولت به استان مرکزی، نزدیک به ۱۱ هزار میلیارد تومان برای کمک به پروژه های مختلف و ۱۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات پیش بینی شده است.

احمد وحیدی روز جمعه ۳۱ تیرماه در جریان سفر هیات دولت به استان مرکزی، در حاشیه شورای اداری شهرستان شازند در جمع خبرنگاران اظهار کرد:

وی افزود: به منظور پروژه های اختصاصی شهرستان شازند نیز بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده البته از سهمیه کلی استان به موضوعات مختلف شهرستان اختصاص داده خواهد شد.

وزیر کشور با اشاره به موضوعات مطرح شده از سوی مردم در خصوص زمین و وقف و کارخانه قند شازند و …تصریح کرد: احتمالا دیگر نتوان کارخانه قند شازند را بازسازی و احیا کرد اما امیدواریم با همراهی بنیاد مستضعفان در این خصوص به نتیجه برسیم‌.

وحیدی اضافه کرد: مقرر شد با منابعی که اختصاص پیدا می کند به روستاهای که فاقد آب هستند آبرسانی شوند، امیدواریم بخشی امسال و بخشی در سال آینده محقق شود. منابع برای سیستم فاضلاب بویژه در ۲ شهر شازند و آستانه پیش بینی شده که این مشکل رفع شود.

وی در خصوص بیمارستان به عنوان مطالبه مردم گفت: این مهم جز مصوبات سفر است و پتروشیمی انجام این کار را  تقبل کرده است‌.

 مشکلاتی در حوزه راه سراسری شمال و جنوب در این جلسه مطرح شد که این راه باید فعال شود و وزارت راه این مهم را پیگیری خواهد کرد.

وی در خصوص الحاق دریاچه کوکبیه به شهر نیز افزود: در این خصوص با وزارت راه صحبت خواهیم کرد تا این دریاچه به شهرداری واگذار شود و امیدواریم مشکلی در این خصوص وجود نداشته باشد و مردم بتوانند از آن بهره مند شوند.

وزیر کشور تصریح کرد: ۵۰ روحانی برای اعزام به روستاها اعلام آمادگی کرده اند که مقرر شد برای آنها خانه در روستاها اجاره شود.

وحیدی در خصوص صنایع تبدیلی ادامه داد: در برخی روستاها در خصوص صنایع تبدیلی اعلام آمادگی شده و تصور مردم این بود که محیط زیست به این مسئله اشکال وارد کرده که مقرر شد تحت نظارت فرماندار مشکلات در این حوزه رفع شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلات دیگری در سایر حوزه ها نیز مطرح شد، اضافه کرد: امیدواریم تمام مسائل دنبال شود و مردم شهرستان شازند با این محیط زیبا و مردمانی متعهد و انقلابی و داشتن بیش از ۵۰۰ شهید و حضور ۹۲ درصدی در انتخابات، به مطالبه خود برسند و بخشی از خواسته های آنها برآورده شود.

وزیر کشور اضافه کرد: دولت سیزدهم خود را متعهد می داند که در خدمت مردم باشد و خواسته و نیازهای مردم را دنبال کند و امیدواریم این موارد به خوبی در سطح شهرستان احصا شود.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

وحدت شکنی بلای مجلس است-پیام امروز

  محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین و نماینده ادوار مجلس در گفتگو با باشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *