چرا اینقدر در مورد پول غیر منطقی هستیم؟

کتاب «هارمونی پولی» نوشته اولیویا ملان و شری کریستی با ترجمۀ سیدمحمدباقر غروی نخجوانی منتشر شد.

به گزارش ایسنا، این کتاب با عنوان فرعی «نقشه‌ی راهی برای اشخاص و زوج‌ها» در ۲۸۸ صفحه، با شمارگان هزار نسخه و با قیمت ۱۰۵ هزار تومان توسط نشر یزدا منتشر شده است. 

در نوشتۀ پشت‌جلد کتاب «هارمونی پولی» می‌خوانیم: چرا تا این حد در مورد پول غیرمنطقی هستیم؟ همواره این مساله باعث اختلاف و علت اصلی قطع ارتباط با عزیزان‌مان بوده است. واقعیت این است که آنچه ما در بزرگسالی انجام می‌دهیم و آنچه فکر می‌کنیم، تحت تاثیر باورهای غلط پولی و تفاوت‌های جنسیتی است که از ابتدای زندگی و دوران کودکی با آن روبرو بوده‌ایم. 

چه مجرد باشید و چه متاهل، در کتاب‌ «هارمونی پولی» یاد می‌گیرید که چگونه با تمرین‌های ساده و مکالمه‌های پولی سرگرم‌کننده، در زندگی مالی خود احساس امنیت، رضایت و آرامش بیشتری را تجربه کنید. 

جان گری، نویسندۀ کتاب «مردان مریخی، زنان ونوسی» و مولف کتاب «با من کار کن» می‌گوید: 

اولیویا ملان و شری کریستی به شما یاد می‌دهند که چگونه رابطۀ بهتری با پول داشته باشید و با رها شدن از اضطراب‌های مالی به شادی که می‌خواهید، دست پیدا کنید. «هارمونی پولی» کتابی خارق‌العاده است که به ایجاد آرامش در محیط خانه  کمک شایانی می‌کند. هر زوجی نیاز دارد تکنیک‌هایی که آنها شرح داده‌اند را به خوبی یاد بگیرد. 

اولیویا ملان بیش از ۳۰ سال در زمینۀ حل اختلافات پولی از پیشتازان بوده است. او، علاوه‌بر این‌که مولف پنج کتاب مورد پسند منتقدین در زمینۀ روانشناسی است، کلاس‌های مجازی، سمینارهای آموزشی و درمان‌های گروهی و خانوادگی را برای نسل‌های مختلف برگزار می‌کند. ملان همچنین یک سخنران مشهور در زمینۀ موضوعات مرتبط با پول و روابط زوج‌ها است. 

شری کریستی به مردم کمک می‌کند تا بتوانند تصمیمات هوشمندانه‌تری بگیرند و در این زمینه تخصص زیادی دارد. وی که در گذشته مدیر اجرایی امور تبلیغاتی بوده است، اکنون روی مسائل مالی تمرکز کرده و در رابطه با پنج کتاب روانشناسی پولی و چندین مقاله، با اوالیویا همکاری داشته است. 

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

سفر بدون ویزا به چین تمدید شد-پیام امروز

به نقل از یورونیوز، چین سفر بدون روادید را برای مالزی و ۱۱ کشور اروپایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner