سوله آکام فلز

خرید پمپ آب ساختمان منجر به مرگ همسایه شد-پیام امروز


 ساعت ۱:۳۰ ظهر ۲۰ فروردین، درگیری میان همسایه‌های ساختمانی در جنوب تهران به پلیس اعلام شد. بدنبال اعلام این خبر مأموران کلانتری راهی محل شدند.

در تحقیقات اولیه مشخص شد که ساکنان طبقات بالایی ساختمان سه طبقه با ساکنان زیرزمین بر سر کاهش فشار آب و نصب پمپ دچار اختلاف و درگیری شده بودند.

ساکنان طبقات بالایی از فشار کم آب و بی‌آبی گلایه و درخواست نصب پمپ داشتند و ساکنان زیرزمین، اما مدعی بودند که فشار آب خوب است و نیاز به پمپ نیست و هزینه‌ای در این رابطه پرداخت نخواهند کرد.

وقتی درگیری بالا گرفت، پدر و دو پسر همراه برادر همسرش که در زیرزمین ساکن بودند با مرد ۶۰ ساله ساکن طبقه دوم درگیر شدند و او را مورد ضرب و جرح قرار دادند. به دنبال این درگیری مرد میانسال با پسرش تماس گرفت و از او خواست به کمکش برود. بدنبال این درگیری، طرفین دعوا به کلانتری منتقل شدند، اما در این میان ناگهان مرد ۶۰ ساله حالش بد شد و بلافاصله او را به بیمارستان منتقل کردند، اما ساعاتی بعد در بیمارستان جان باخت.

خبر مرگ مرد میانسال به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد و در تحقیقات اولیه به دستور بازپرس جنایی آثار ضربه به سر مرد میانسال مشاهده شد. باتوجه به درگیری وی با ساکنان زیرزمین، تحقیقات از پدر و دو پسر و برادر همسرش صورت گرفته و آنها مدعی بودند که ضربه‌ای به سر متوفی نزده‌اند و فقط از خودشان دفاع کرده‌اند.

به دستور بازپرس جنایی، جسد مرد میانسال برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و چهار مرد نیز تا تکمیل تحقیقات بازداشت شده‌اند.

روزنامه ایران

 

 


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

تصویب ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی در نیرو‌های مسلح-پیام امروز

حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان در تشریح گزارش عملکرد این سازمان در سال ۱۴۰۲ از برگزاری ۶ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *