کار جهادی وجه عملی جهاد تبیین است

ایسنا/لرستان سرپرست دانشگاه علمی‌کاربردی لرستان گفت: جهاد تبیین صرفاً جنبه تئوریک و نظری ندارد، وجه عملی جهاد تبیین کار جهادی است.

محمدرضا جعفری، در آیین اختتامیه سلسله کارگاه‌های آموزشی سواد رسانه‌ای که با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و موسسه فرهنگی هنری افق برتر افلاک و مرکز آموزش علمی کاربردی آریا گچ پلدختر برگزار شد، اظهار کرد: براساس آیه ۱۲۵ سوره مبارکه نحل ما می‌توانیم از جهاد تبیین به جهاد احسنت برسیم.

وی ادامه داد: جهاد تبیین در کنار مفاهیمی مانند جهاد اصغر نبرد با کفار، جهاد اکبر نبرد با نفس اماره و جهاد احسنت که انتظار فرج منجی موعود(عج) است.

جعفری عنوان کرد: مقام معظم رهبری مفهوم ویژه‌ای را با وضع اصطلاح جهاد تبیین و ابعاد جهاد افزوده‌اند اما حقیقت این است که در کنار اهمیت جهاد و جدال احسنت در راستای روشنگری و هدایت‌گری مردم جامعه آن هم در عرصه جنگ نرم و رویارویی‌های ترکیبی و شناختی مهم‌ترین رسالت مدیران تراز انقلاب اسلامی کار جهادی است.

سرپرست دانشگاه علمی‌کاربردی لرستان تصریح کرد: کار جهادی مدیران مهم‌ترین فعلی است که می‌تواند ملاک‌ و معیار قضاوت مردم به‌عنوان کارآمدی، قاطعیت، حکومت، نظام دینی و الهی باشد.

وی بیان کرد: جهاد تبیین صرفاً جنبه تئوریک و نظری ندارد، وجه عملی جهاد تبیین کار جهادی است.

جعفری عنوان کرد: در نظر داریم در راستای تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان، ایجاد مراکز نوآوری و ارتباط هرچه بیشتر دانشگاه با صنعت و تربیت دانشجویان در حوزه مهارتی گام برداریم.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

زمان حمله پشه آئدس به انسان + فیلم-پیام امروز

۰۹:۵۲ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ علی اصغر زنده دل، متخصص طب سنتی در برنامه تلویزیونی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner