کاظمی: دفاع خوبی مقابل قزاق‌ها داشتیم/ مشایخی: اصلی‌ترین رقیب ما ژاپن است

ملی‌پوش بسکتبال ایران گفت: در بازی امروز مقابل قزاقستان دفاع تیمی خوبی داشتیم.

به گزارش ایسنا، ارسلان کاظمی ملی‌پوش بسکتبال ایران که مقابل قزاقستان عملکرد خوبی داشت، درباره پیروزی قاطع ۹۶ بر ۶۰ در این دیدار اظهار کرد: بازی خیلی مهمی برای تیم ما بود چون دو بازی قبل را به قزاق‌ها باخته بودم. در این تورنمنت تیم قزاقستان برای ما خیلی مهم بود و خوشبختانه خیلی بهتر از بازی با سوریه در این بازی کار کردیم.

او با اشاره به عملکرد تیمی خوب ایران در این بازی گفت: خوشبختانه دفاع خوبی در این بازی داشتیم که باعث شد “رستم مورزاگالیف” کاپیتان و بازیکن تاثیرگذار آن‌ها نتواند کارهایی که در قزاقستان با ما کرد را دوباره تکرار کند.

ستاره تیم ملی ایران ادامه داد: در مجموع خیلی راضی کننده کار کردیم و امیدواریم این انرژی و انسجام تیمی را به بازی بعد مقابل ژاپن ببریم که خیلی مهم‌تر از این دیدار است. 

مشایخی: اصلی‌ترین رقیب ما ژاپن است

همچنین سجاد مشایخی گارد راس تیم ملی ایران نیز درباره این پیروزی گفت: بازی سخت و سنگینی بود. از لحاظ جایگاه در گروه و هم از لحاظ باختن به قزاقستان در دو دیدار قبل، فشار روحی زیادی روی تیم ما بود، اما خدا را شکر توانستیم بازی را با دفاع خیلی خوب شروع کنیم. در کوارتر اول نوسان داشتیم، اما در ادامه خوب پیش رفتیم و نهایتا با اختلاف زیاد پیروز شدیم.

او افزود: امروز همه بازیکنان بازی کردند و توانستیم کاری که کادر فنی می‌خواست را درون زمین انجام دهیم. این برد برای ما در جدول بسیار مهم بود اما هنوز هیچ چیز تمام نشده است، اصلی‌ترین رقیب ما ژاپن است. اگر بتوانیم این تیم را ببریم صدرنشین گروه می‌شویم و در این شرایط می‌توانیم بازی‌های راحت‌تری تا رسیدن به فینال داشته باشیم.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کمیته استیناف محکومیت استقلال و پرسپولیس را تایید کرد-پیام امروز

۱۱:۲۷ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ آرای صادره کمیته استیناف به شرح زیر است: *در خصوص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner