سوله آکام فلز

کشتی آزاد قهرمانی کشور| شکست بذری، عموزاد و فیروزپور/ حضور دو عضو پیشین تیم ملی در سالن

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور به عنوان مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی در سال ۲۰۲۳ از صبح امروز (۲۸ دی) در سالن هفت‌تیر تهران آغاز شده است.

این رقابت‌ها امروز در ۵ وزن ۵۷، ۶۵، ۷۴، ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم دنبال شد.

 

احمد بذری که به تازگی به وزن ۹۷ کیلوگرم آمده، درحالیکه در نوبت صبح موفق به شکست علی شعبانی شده بود، در ادامه مغلوب میثم عبدی جوان شد. در این وزن مجتبی گلیج که مدعی قهرمانی این رقابت‌هاست، از سد دانیال شریعتی هم عبور کرد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم، مجید داستان از سد ایمان صادقی گذشت و محمدصادق فیروزپور قهرمان جام تختی سال گذشته نیز در وزن ۷۴ کیلوگرم مقابل امیرحسین حسینی شکست خورد.

محمدعلی عموزاد هم مقابل ابراهیم‌زاده باخت.

یکی از نکات جالب، حضور دو قهرمان پیشین کشتی آزاد و اعضای سابق تیم ملی در سالن هفت‌تیر بود. مجید خدایی و علیرضا رضایی هر دو به عنوان مربی در سالن حضور داشتند.

خدایی که از چهار ماه قبل به عنوان مدیر کشتی آزاد آکادمی مجموعه گل‌گهر سیرجان انتخاب شده، دو کشتی‌گیر در اوزان ۶۵ و ۱۲۵ کیلوگرم در مسابقات کشوری دارد. حسین رضوانیان و ابوالفضل ارجمند کشتی‌گیران گل‌گهر هستند که در مسابقات کشوری حضور دارند.

علیرضا رضایی هم که از دو ماه قبل همکاری‌اش را با کشتی البرز آغاز کرده، در مسابقات کشوری سرمربیگری تیم آزاد البرز را برعهده دارد.

این رقابت‌ها فردا نیز در ۵ وزن دوم پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد-پیام امروز

رافائل سیلوا در جریان دیدار درون تیمی استقلال که در تمرین ریکاوری بعد از بازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *