سوله آکام فلز

کشف انبار برنج احتکار شده در قزوین

ایسنا/قزوین مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از کشف انبار برنج احتکار شده در انبار یک بنکداری خبر داد.

علیرضا حسن‌پور با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی برگزاری گشت مشترک تعزیرات حکومتی، از یک واحد بنکداری بیش از ۱۷۰ کیسه برنج کشف شد و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

وی ادامه داد: در بررسی‌های به عمل آمده، تخلف واحد صنفی در احتکار به قصد گرانفروشی محرز و نهایتاً متخلف به پرداخت جریمه بیش از ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریالی در حق دولت و الزام به عرضه برنج‌های مکشوفه در بازار زیر نظر پایگاه امنیت غذایی استان محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین با اشاره به طرح اصلاح نظام پرداخت یارانه در کشور، گفت: در این مدت ۱۹ نانوایی و هفت انبار آرد متخلف پلمب شده‌اند.

بنا بر اعلام روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان قزوین، وی ادامه داد: ۳۰ واحد نانوایی در روز جمعه ۶ خرداد ۱۴۰۱ تعطیلی داشته‌اند که موضوع به سرعت در حال رسیدگی است و با شدت و قاطعیت با متخلفان برخورد می‌کنیم تا مشکلی برای مردم پیش نیاید.

حسن‌پور تصریح کرد: نظر به وضعیت حاضر، در کل قیمت‌ها در بازار تثبیت شده و اداره‌ کل تعزیرات حکومتی استان با هرگونه افزایش بی‌رویه قیمت در بازار مقابله خواهد کرد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

اعلام اسامی اعضای هیأت رئیسه سنی مجلس دوازدهم-پیام امروز

مهدی عبدالملکی معاون قوانین مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره فعالیت قوه مقننه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *