کمدی کلوپ و خونسردی آنچلوتی در نشست خبری

در حالی که یورگن کلوپ در نشست خبری کمدی خاص خود را داشت، کارلو آنچلوتی با جدیت و خونسردی پاسخ سوالات خبرنگاران را داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز،  لیورپول و رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. قبل از این بازی، یورگن کلوپ مربی متفکر “قرمزها” لحن کمدی داشت در حالی که  کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید تا حد زیادی خونسرد بود.

اتاق رسانه در استاددو فرانس پاریس یادآور سالن سینما است. حتی می توان گفت جنگ دو تیم از همین اتاق شروع می‌شود و در مستطیل سبز تمام خواهد شد.  صندلی‌های این اتاق به قدری راحت است که می‌توانید چندین ساعت در آن استراحت کنید.  یورگن کلوپ و سپس کارلو آنچلوتی در نشست خبری حضور داشتند و درباره این دیدار صحبت کردند. دو نشست خبری مثل دیدن یک فیلم در سینما ارزش داشت.  

سرمربی آلمانی بیش‌تر اوقات توانست با طنز پاسخ سوالات را بدهد. او پس از پایین آمدن از پله‌های اتاق نشست خبری و خوشامدگویی به حاضران با یک «سلام» به شکل طنز خیلی زود جو نشست خبری را در اختیار گرفت. وقتی یک خبرنگار از او درباره ساخت ورزشگاهی جدید در محوطه استادوفرانس پرسید، او گفت: ما روی بتن هم بازی خواهیم کرد وحضار خندیدند. زمانی که یک خبرنگار آلمانی می خواست سوالی را به آلمانی بپرسد، ناظر یوفا به او گفت که به انگلیسی بپرسد. کلوپ نیز در ادامه گفت سوالت را حالا به زبان فرانسوی بپرس.

وقتی درباره آینده سادیو مانه از سرمربی لیورپول سوال شد، کلوپ سعی کرد با طنز جواب دهد و تا حدی موفق شد. او به شوخی گفت: این اولین‌بار در دوران حرفه‌ای من نیست که شایعات رفتن یک بازیکن من به بایرن مونیخ قبل از یک بازی مهم منتشر می‌شود. صحبت کلوپ کنایه از این واقعیت بود که چند سال پیش انتقال ماریو گوتزه از بوروسیا دورتموند به بایرن در صبح نیمه نهایی لیگ قهرمانان علنی شد. او اشاره کرد که پاریس ممکن است آخرین حضور مانه در پیراهن لیورپول باشد.

در آخر یک سوال در مورد جنگ روسیه علیه اوکراین از کلوپ پرسیده شد. چهار سال پیش، لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا در کیف به رئال مادرید باخت. فینال امسال ابتدا قرار بود در سن پترزبورگ برگزار شود. از کلوپ پرسیده شد که آیا این بازی معنایی فراتر از فوتبال دارد؟ سرمربی لیورپول بعد از چند ثانیه فکر کردن گفت: این واقعیت که بازی در پاریس برگزار می‌شود و میزبانی آن از سنت پترزبورگ گرفته شده است، می تواند پیام درستی برای روسیه داشته باشد. زندگی ادامه دارد حتی اگر بخواهی آن را نابود کنی.

برخلاف کلوپ، آنچلوتی اهل سرگرمی نیست. او به سمت صندلی نشست خبری رفت، نشست و دستانش را روی هم گذاشت و خیلی جدی و خونسرد به سوالات پاسخ داد. گوشه ای از سوال و جواب‌های کارلتو با خبرنگاران این بود:

چمن ورزشگاه دو فرانس؟ “مشکلی نخواهد بود.”

با توجه به این که لیورپول اخیرا چند بازیکن مصدوم داشته است، یک مزیت احتمالی برای رئال است؟ “این فینال است. هر اتفاقی می‌تواند رخ دهد.

 آنچلوتی این شانس را دارد که برای چهارمین بار قهرمان لیگ قهرمانان شود نظر شما درباره این رکورد چیست؟ چیز خیلی مهمی نیست.

وقتی از آنچلوتی پرسیدند خوشحال است یا خیر، آنچلوتی به شوخی گفت: نه، من خیلی ناراحت هستم.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کمیته استیناف محکومیت استقلال و پرسپولیس را تایید کرد-پیام امروز

۱۱:۲۷ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ آرای صادره کمیته استیناف به شرح زیر است: *در خصوص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner