سوله آکام فلز

کمک نیرو‌های مسلح به دولت برای اشتغال‌پذیری جوانان-پیام امروز


سردار حسین آقامرادی معاون فرهنگی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح درباره برنامه‌ها و اولویت‌های قرارگاه در زمینه ترویج فرهنگ مهارت آموزی اظهار کرد: قرارگاه برای سال ۱۴۰۳ برنامه‌های متعددی را در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ مهارت آموزی پیش بینی و در حال اجرا دارد.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مهم قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح ترویج فرهنگ مهارت آموزی در طول خدمت و اشتغال جوانان سرباز بعد از پایان خدمت است افزود: قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح با همکاری سازمان‌های نیرو‌های مسلح و بخشی از دستگاه‌های اجرایی کشور در حال اجرای دوره‌های مهارت آموزی سربازان وظیفه است تا از این طریق ضمن موثرتر کردن خدمت جوانان در طول دوران سربازی، زمینه اشتغال بعد از خدمت سربازی جوانان عزیز را به صورت پایدار فراهم نماید.

معاون فرهنگی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح با اشاره به تدابیر و فرمایشان فرمانده معظم کل قوا مبنی بر ضرورت ماهر شدن جوانان سرباز در طول خدمت گفت: طی هفت سال گذشته بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از سربازان وظیفه در دوره‌های مهارت عمومی و تخصصی شرکت نموده و امروز زمینه برای اشتغال پس از خدمت این عزیزان بسیار فراهم‌تر از گذشته شده است. 

سردار آقامرادی ادامه داد: یکی از اهداف قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح به دنبال فرهنگ سازی و ترویج حداکثری در جهت نهادینه سازی امر مهم مهارت آموزی در نیرو‌های مسلح و کشور است تا با بسیج تمامی منابع و پای کار آوردن تمامی ظرفیت‌های آموزش مهارتی نیرو‌های مسلح و دستگاه‌های ذی ربط دولتی و بخش خصوصی، کلیه کارکنان وظیفه را تحت پوشش مهارت‌های عمومی ۵ گانه و مهارت تخصصی قرار دهد. 

وی بیان کرد: مناطق مختلف کشور دارای ظرفیت‌های عظیمی در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی، خدماتی، فرهنگی و… می‌باشد که می‌تواند برای کسب مهارت‌های لازم از سوی سربازان وظیفه متناسب با بوم منطقه بکار گرفته شود. 

ایشان در پایان نقش رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری را در تحقق این برنامه‌ها بسیار موثر خوانده و از همه آن‌ها برای کمک به قرارگاه در این امر دعوت به عمل آورد.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

۱۱۰۰ دستگاه خودروی برقی ۵ روزه مجوز استاندارد گرفتند-پیام امروز

  محمدحسین طاهری مدیرکل استاندارد استان تهران در جریان بازدید میدانی از وضعیت خودرو‌های در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *