سوله آکام فلز

“گرا پی‌شه” برزیلی سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی ایران شد

یک سرمربی برزیلی هدایت تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان ایران و مدیر فنی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ را به عهده گرفت.

به گزارش ایسنا، فدراسیون هندبال از جذب “آنتونیو گرا پی‌شه” برزیلی به عنوان سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ خبر داد. بر همین اساس پرافتخارترین سرمربی هندبال ساحلی جهان با قراردادی به عنوان سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان و مدیر فنی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ انتخاب شد.

آنتونیو گرا پی‌شه در طول ۸ حضورش در رقابت‌های قهرمانی جهان ۵ عنوان قهرمانی دارد. همچنین از ۵ بار حضور در مسابقات ورلد گیمز سابقه کسب سه عنوان قهرمانی را دارد. در کارنامه سرمربیگری او ۵ عنوان قهرمانی قاره‌ای نیز به چشم می‌خورد و این مربی نام‌دار جهان سابقه یک قهرمانی در بازی‌های ساحلی جهان را نیز دارد.

*کارنامه پر افتخار آنتونیو گرا پی‌شه سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی ایران:

عنوان نخست رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۰۶ برزیل، ۲۰۱۰ ترکیه، ۲۰۱۲ عمان، ۲۰۱۴ برزیل و ۲۰۱۸ روسیه و نایب قهرمانی در ۲۰۰۸ اسپانیا و ۲۰۱۶ مجارستان

 عنوان قهرمانی در ورلد گیمز ۲۰۰۹ چین تایپه، ۲۰۱۳ کلمبیا و ۲۰۱۷ لهستان و جایگاه سوم در ۲۰۰۱ ژاپن

قهرمانی در بازی‌های ساحلی جهان ۲۰۱۸ قطر

قهرمانی در رقابت‌های پان آمریکن ۱۹۹۸ برزیل، ۱۹۹۹ برزیل، ۲۰۰۴ اروگوئه، ۲۰۰۸ اروگوئه، ۲۰۱۲ اروگوئه، ۲۰۱۳ آرژانتین، ۲۰۱۴ پاراگوئه، ۲۰۱۸ آمریکا

 قهرمانی در رقابت‌های آمریکای جنوبی ۲۰۰۹ اروگوئه، ۲۰۱۱ اکوادور، ۲۰۱۹ آرژانتین 

 قهرمانی در رقابت‌های ساحلی اروپا ۲۰۱۵ یونان

قهرمانی در مسابقات قاره‌ای مرکز و جنوب آمریکا ۲۰۱۸ برزیل

همچنین بر اساس مذاکرات صورت گرفته قرار است آنتونیو گرا پی‌شه در طول حضور در ایران دوره‌های آموزشی و مربیگری را نیز برگزار نماید و در راستای دانش‌افزایی مربیان و سرمربیان هندبال ساحلی ایران گام برمی‌دارد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد-پیام امروز

خوان لاپورتا مدیر باشگاه بارسلونا  در نشست خبری امروز خود گفت: ژاوی از تصمیم خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *