گلستان دارای بیشترین پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی

ایسنا/گلستان مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: گلستان از جمله استان‌های است که بیشترین پروژه های نیمه تمام ورزشی در سطح کشور را به خود اختصاص داده است.

قاسم برزمینی در بازدید از دفتر خبرگزاری ایسنا گلستان در گفتگو با هیئت تحریریه این رسانه، اظهار کرد: ۱۱۵ پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح استان گلستان وجود دارد و گلستان در سطح کشور دارای بیشترین پروژه های نیمه تمام ورزشی است.

وی با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به گلستان ۲۱۸ میلیارد تومان مصوبه به ورزش و جوانان استان اختصاص یافت، افزود: با تخصیص اعتبارات این سفر ۲۰ پروژه نیمه تمام تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با بیان اینکه در حوزه ورزش استعدادهای خوبی در رشته های مختلف در سطح گلستان وجود دارد، بیان کرد: قهرمانی‌های خوبی در این مدت توسط ورزشکاران گلستانی در بخش‌های مختلف والیبال، بسکتبال، شنا، کبدی و غیره کسب شده که نشان از ظرفیت بالای گلستان در حوزه ورزش دارد.

برزمینی به کسب مدال طلای مسابقات جهانی تکواندو توسط «باران جمال لیوانی» اشاره کرد و افزود: کسب این مدال ارزشمند افتخاری برای گلستان است.

وی از وجود ۱۵۰ ورزشکار ملی‌پوش در استان گلستان خبر داد و گفت: گلستان در بخش ورزش قهرمانی در سطح کشور جایگاه خوبی دارد البته در بخش اسپانسر و اعزام تیم ها مشکلاتی وجود دارد که نیازمند حمایت مسئولان است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به رشد چشمگیر اعتبارت ورزش بانوان در فصل گذشته، گفت: خوشبختانه در بخش ورزش بانوان تیم های مختلفی در لیگ دسته یک و دو حضور دارند، همچنین در بخش ورزش همگانی اتفاقات خوبی افتاده و گلستان در لیگ تندرستی نایب قهرمان کشور شده و مقام دوم را کسب کرده است.

برزمینی از راه اندازی ۱۷۰ خانه ورزش روستایی در روستاهای فاقد سالن ورزشی خبر داد و خاطرنشان کرد: درصدد هستیم تعداد این سالن ها در سال جاری افزایش یابد.

وی با بیان اینکه اعتبارات عمرانی ما در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۹۹، سه برابر شده است، گفت: ۱۰۷ تشکل مردم نهاد در نقاط مختلف استان گلستان فعالیت می کنند که برخی از تشکل های گلستانی جزو تشکل های برتر کشور هستند و در حوادث مختلف اعم از سیل، شیوع کرونا و غیره نقش آفرینی کردند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کمیته استیناف محکومیت استقلال و پرسپولیس را تایید کرد-پیام امروز

۱۱:۲۷ – ۲۳ تير ۱۴۰۳ آرای صادره کمیته استیناف به شرح زیر است: *در خصوص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner