یکی از بهترین تیم‌های جهان را بردیم


به گزارش ایلنا، مدت‌ها بود که بارسلونا روزهای این چنینی را تجربه نکرده بود. شکست دادن بایرن مونیخ با نتیجه ۴-۱ در لیگ قهرمانان اروپا و حالا پیروزی ۴-۰ مقابل رئال مادرید در لالیگا و تثبیت صدرنشینی با فاصله ۶ امتیازی نسبت به این تیم. همه این‌ها به لطف  هانسی فلیک که با رفتنش به کاتالونیا، آبی‌اناری‌ها را متحول کرده است.

این مربی آلمانی پس از بازی برابر رئال درباره برد تیمش گفت:«ما خوب کار می‌کنیم. بازی امروز آسان نبود اما خیلی خوب دفاع کردیم. ما باید به بازی به این شکل ادامه دهیم. سفر تازه شروع شده است، ما دوست داریم کارها را به خوبی انجام دهیم و امروز انجام دادیم، باید در همین مسیر به کارمان ادامه دهیم. 

صحبت‌هایت در بین دو نیمه؟

ما تغییراتی ایجاد کردیم و همچنین پرس بیشتری انجام دادیم. در نیمه دوم، کنترل بیشتری بر توپ داشتیم. این چیزی بود که به آنها گفتم.

شادترین هفته زندگی‌ات؟

من همیشه این را می‌گویم، خوشحالم که در بارسلونا کار و زندگی میکنم. این یک کار فوق‌العاده است. من احساس خوشبختی می‌کنم. ما یک بازی فوق‌العاده انجام دادیم. به تیم افتخار می‌کنم.

کلین‌شیت؟

امروز ما از ۱۰۰ درصد توان‌مان استفاده کردیم. من برای اینیاکی بسیار خوشحالم. ما با کلین‌شیت از اینجا می‌رویم که بسیار ارزشمند است.

تاکتیک همیشگی تیم که باز هم جواب داد؟

همه بازیکنان به برنامه بازی‌مان پایبند هستند و من از این بابت خوشحالم. جواب دادن آن به بازیکنان بستگی دارد که می‌بینید همه آنها به خوبی آن را اجرا می‌کنند. هواداران مستحق چیزی بودند که امروز دیدند. ارتباط بین تیم، باشگاه و هواداران باورنکردنی است.

جشن گرفتن این برد؟

بله،‌ چرا که نه، می‌توانیم این پیروزی را جشن بگیریم. من به بازیکنان دو روز مرخصی داده‌ام! البته وقت زیادی هم برای جشن نداریم، هفته آینده باید با اسپانیول بازی کنیم. ما بسیار خوشحالیم، اما باید روی چیزی که در راه است تمرکز کنیم.

زدن ۴ گل؟

اینکه توانستیم مقابل رئال ۴ گل بزنیم باورنکردنی است. اصلا آسان نبود. ما یکی از بهترین تیم‌های جهان را شکست دادیم.

عملکرد لواندوفسکی؟

باید جوی ایجاد می‌کردیم که همه بازیکنان بهترین نسخه خود را ارائه دهند. جو تیم بسیار خوب است. می‌توانیم این پیروزی را جشن بگیریم.

جوانان تیم؟

بسیار خوب است که گاوی، دنی و فرانکی را در اختیار داشته باشیم، اما همه آنها مهم هستند. فرمین نیز. برای مربی خوب است که گزینه‌های بیشتری برای انتخاب داشته باشد. کیفیت عالی در تیم وجود دارد و همه در یک تیم بازی می‌کنند و سطح خیلی خوب است.

درگیری با آنچلوتی؟

درگیری خاصی ندیدم. با او صحبت کردم، همه چیز عادی بود. درگیری‌ خاصی نبود، ما گل را جشن گرفتیم. ما آنقدر بزرگ هستیم که در مورد این مسائل صحبت کنیم.



انتهای پیام/


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

ویدیو: خلاصه بازی رئال مادرید ۰ – بارسلونا ۴

بارسلونا در الکلاسیکو موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر رئال مادرید را شکست دهد. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner