۴ مصدوم پیش از تیک‌آف پرواز مشهد به اصفهان

ایسنا/خراسان رضوی مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد از مصدومیت ۴ نفر در جریان نقص فنی پرواز مشهد به اصفهان خبر داد.

حسن جعغری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص جزییات این پرواز اظهار کرد: پرواز شماره ۳۹۱ شرکت هواپیمایی ایران ایر که قرار بوده ساعت ۸ و ۲۰ دقیقه صبح پنجشنبه مشهد را به مقصد اصفهان ترک کند، سرانجام پس از ۱۳ ساعت تاخیر در ساعت ۲۱ و ۴۰ دقیقه مسافران را سوار کرد.

وی افزود: پس از سوار کردن مسافران، چرخ‌های هواپیما در حین خزش و حرکت به سمت باند برای تیک‌آف، قفل می‌کند؛ در واقع هواپیما دچار ترمز ناگهانی می‌شود. یک مسافر و ۳ مهماندار در این حادثه مصدوم شده که به صورت سرپایی مداوا می‌شوند.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد ادامه داد: پس از بازگشت مسافران از هواپیما به فرودگاه، شرکت ایران ایر این پرواز را باطل می‌کند.

جعغری تصریح کرد: در زمان تاخیر هواپیما مسافران در فرودگاه سرگردان نبودند. شرکت هواپیمایی ایران ایر به مسافران تاخیر هواپیما را از طریق پیامک اطلاع‌رسانی کرده است و مسافران دیرتر به فرودگاه آمده‌اند. شرکت هواپیمایی ایران ایر باید بابت جزئیات نقص فنی هواپیما و علت سرگردانی مسافران در فرودگاه پاسخگو باشد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کد مورس همستر کامبت ۲۹ شهریور

برای واردکردن کد مورس، ابتدا یک بار روی بخشDaily cipher در بالای صفحه بزنید تا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner