۵ آلاله مدافع حرم در آغوش مردم دارالمومنین/ شهدای خان طومان به خانه برمی گردند

ایسنا/گلستان مراسم استقبال از پنج شهید مدافع حرم تازه تفحص شده که در خان طومان سوریه به شهادت رسیده بودند در گرگان با حضور پرشور مردم برگزار شد.

هنوز چند روزی از بوی ماه پیروزی خون بر شمشیر نگذشته بود که خبر تفحص پیکر مطهر و نورانی پنج شهید مدافع حرم که در دفاع از حرم آل الله خون خود را تقدیم کرده اند منتشر شد، خبری که انگار باز آمده بود تا روحی تازه در کالبد مومنان و عاشقان شهدا بدمد تا آنها را برای سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) بیش ار پیش آماده و مهیا کند.

فرزندان شایسته روح الله (ره) و شاگردان بی مثال سیدعلی همان‌هایی بودند که با حضور بی آلایش خود در مرزهای اسلام در مقابل دشمنان قسم خورده اسلام ناب محمدی، از کیان حرم اهل بیت (ع) دفاع کرده و عباس های دوران خود شدند.

پس از مدتها بی خبری از آلاله های خوشنام بالاخره امروز پیکر مطهر شهید عبدالله اسکندری، شهید حاج رحیم کابلی، شهید عباس آسمیه شهید مصطفی تاش موسی و شهید حجت‌الاسلام محمدامین کریمیان که ابتدا به زیارت حرم مطهر و نورانی ولی نعمت ایرانیان امام رضا علیه السلام نائل شدند، در آغوش مردمان پرمهر و شهیدپرور گرگان قرار گرفت و مراسم استقبال از پیکر مطهر این شهدای گرانقدر با حضور خیل عظیم مردم و مسئولان استان گلستان به ویژه مردم شهرستانهای گرگان و علی آبادکتول در حسینیه ثارالله (ع) سپاه نینوا گلستان برگزار شد.

بر اساس برنامه تدوین شده پیکر مطهر این شهدا در دو شهرستان گرگان و علی آبادکتول بر دوش مردم عزیز و قدرشناس گلستانی به صورت نمادین تشییع شده و پس از برگزاری مراسم وداع برای تشییع و تدفین نهایی به استان مازندران منتقل خواهند شد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

سفر بدون ویزا به چین تمدید شد-پیام امروز

به نقل از یورونیوز، چین سفر بدون روادید را برای مالزی و ۱۱ کشور اروپایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner